کد مطلب: 

266798

پیروزی گل‌گهر بر استقلال را تبریک می‌گویم!

سعید الهویی مربی گل گهر در نشست خبری پس از بازی مدعی شد که تیم او توانسته است استقلال را شکست دهد!
پیروزی گل‌گهر بر استقلال را تبریک می‌گویم!

به گزارش سیتنا، سعید الهویی پس از شکست برابر استقلال در نشست خبری پس از بازی حاضر شد. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: در ابتدای صحبت هایم به تیم گل گهر بابت پیروزی در بازی امروز تبریک می گویم. شاید این جمله، این حرف و این تبریک از نظر خیلی ها تعجب برانگیز باشد. ولی کیفیت فنی که ما امروز در برابر تیم استقلال ارائه کردیم، تماما بیانگر آن بود که ما تیم حاکم و برتر زمین بودیم. اتفاقاتی که به صورت متوالی در حال رخ دادن است تا ما را در چنین دیدارهایی بازنده یا بدون کسب سه امتیاز از زمین خارج کنند، در اختیار ما نیست.

وی ادامه داد: از بچه ها دلخوریم. چرا که بیش از آن گل و پنالتی که از دست دادیم، می توانستیم به تیم استقلال گل بزنیم. موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کردیم. تمرکز بچه ها در استفاده از موقعیت ها از دست رفت. ولی بابت عملکرد خوبشان به آنها تبریک می گوییم. امیدواریم که این عملکرد خوب را ادامه دهیم و جاهایی که اجازه می دهند ما پیروز بشویم، ۳ امتیاز را برای مردم خوب سیرجان بگیریم.

مربی گل گهر درباره حواشی و جنجال های بازی از جمله درگیری خانزاده با مجیدی گفت: بعد از اتفاقاتی که افتاد و البته جای حرف دارد، آقای قلعه نویی بلافاصله بازیکنشان را صدا زدند و گفتند به سمت نیمکت استقلال برو و معذرت خواهی کن. ولی اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، جای حرف دارد. طبیعتا باید احترام ها حفظ شود و در چنین صحنه هایی افراد باید احترام خودشان را حفظ کنند.

وی ادامه داد: آقای قلعه نویی به خانزاده گفت هر اتفاقی که افتاده و عاملش هر کسی بوده، برو از آقای مجیدی عذرخواهی کن. سه نفر از کادرفنی تیم ما رفتیم و از ایشان و آقای طاهری بابت موضوع رخ داده، معذرت خواهی کردیم.

الهویی همچنین اضافه کرد: ولی فکر می کنم جنجال های بازی، چیزهایی غیر از این صحنه بود که می شود در رابطه با آن خیلی حرف زد. ما کادر خیلی با دانش و درس خوانده ای نیستیم ولی از لحاظ هندسی اگر بخواهید در نظر بگیرید، تنها کسی که می تواند در صحنه پنالتی دوم استقلال تصمیم بگیرد و ببیند که دست علیزاده حجم بدنش را زیاد کرده است یا خیر، آقای بیژن حیدری است که در طول صحنه حضور داشت.

وی با اعتراض به تصمیم اسعدی کمک دوم این بازی خاطرنشان کرد: کمک داوری که در عرض ایستاده، طبیعتا نمی تواند ببیند که فاصله دست علیزاده باعث افزایش حجم بدن او شده است یا نه. چون این قانون مهم و جدید داوری است و باید ببینیم دست باعث افزایش حجم بدن شده است یا خیر.

مربی گل گهر اضافه کرد: برای ما جالب است که در همین استادیوم هند یونس شاکری به این شکل گرفته می شود یا خطای دیاباته به روی شایان مصلح پنالتی گرفته می شود یا دو هفته گذشته صحنه گلی که پرسپولیس با دست به ثمر رساند را تأیید می کنند. برای کارشناسان داوری احترام خیلی زیادی قائلیم اما از الآن هم می دانیم که از ترس فضای مجازی و احتمالا هجوم یک سری افراد به صفحاتشان در فضای مجازی، جواب هایشان در برنامه تلویزیونی چه خواهد بود و این صحنه را صد در صد پنالتی می دانند. همانطور که دو هفته پیش دوستان چشمشان را روی گلی که با دست زده شده بود را بستند و اعلام کردند به VAR نیاز است.

وی گفت: برای ما جای سوال است که کمک داور در این صحنه ای که به نظر ما نباید کمک می کرد چون از لحاظ هندسی به حجم بدن علیزاده مسلط نبود، این صحنه را کمک می کند ولی کمک داور مخالف روی صحنه دقیقه ۹۶ که داخل محوطه جریمه استقلال به زعم ما روی کی روش استنلی خطای پنالتی می شود هیچ کمکی نمی کند و می گوید داور نزدیک است.

الهویی در پایان گفت: در یک بازی دیگر صحنه پنالتی برای ما رخ می دهد. به کمک داور می گوییم شما دیدی؟ می گوید من دیدم ولی داور وسط نزدیک است. نمی دانیم برای ما همیشه داوران وسط نزدیک هستند ولی کمک داوران نه ویبره دارند و نه پرچم. ولی خب اینجا کمی مرزهای هندسه دنیا تغییر کرد و متوجه شدیم که از عرض هم می توان متوجه بزرگ شدن حجم بدن بازیکن شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-03-06 21:58

افزودن دیدگاه جدید