کد مطلب: 

254723

قلعه نویی و گل محمدی؛ کم گل ولی جذاب

معمولا جدال هایی که در آن گل محمدی و قلعه نویی حضور دارند، گل های زیادی رد و بدل نمی شوند ولی مسابقاتی نزدیک و هیجان انگیز از آب در می آیند.
قلعه نویی و گل محمدی؛ کم گل ولی جذاب

به گزارش ورزش سه، دو دیدار رفت و برگشت لیگ هجدهم موید همین مطلب است؛ جایی که در بازی رفت تیم فوتبال سپاهان با تک گل مهرداد محمدی در یک بازی جذاب موفق به شکست شهرخودرو شد و صدر جدول را در آن برهه از این تیم گرفت. بازی برگشت هم در شرایطی انجام شد که شهر خودرو برای کسب سهمیه آسیایی می جنگید و سپاهان برای قهرمانی و در بازی معروفی که علیرضا فغانی بعدا اعتراف کرده که به اشتباه خطای پورقاز را در دقیقه 5 پنالتی گرفته، علی قربانی در ادامه گل زد و بازی به تساوی یک بر یک انجامید.

در لیگ نوزدهم هم این دو مربی یکبار در بازی رسمی مقابل هم قرار گرفتند؛ جایی که بازی در مشهد با تساوی یک بر یک در هفته های پایانی نیم فصل اول خاتمه یافت و شاهد حواشی زیادی در این مسابقه بودیم. البته که امیرقلعه نویی و یحیی گل محمدی بارها در این مدت بازی دوستانه انجام دادند.

این دو مربی در مجموع در ۱۳ بازی به مصاف هم رفته‌اند که سهم قلعه نویی 4 برد و سهم یحیی 3 برد بوده است و شش بازی نیز مساوی شده است؛ البته اگر بازی برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس (دیدار برگشت لیگ نوزدهم) را در نظر بگیریم بردهای این دو، برابر می‌شوند.

اما نکته جالب توجه اینکه در 8 بازی اخیر امیر قلعه نویی باختی نداشته و 4 برد و 4 تساوی بدست آورده است. آخرین پیروزی یحیی در دیدار رسمی به یک چهارم نهایی جام حذفی برمی‌گردد، که توانست استقلال را حذف کند و در لیگ برتر نیز یحیی با دو گل رجب زاده و حسن زاده استقلال را شکست داد.

در 8 بازی اخیر این دو مربی 14 گل به ثمر رسیده که میانگین گل 1.75 در هر بازی است. حالا این دو مربی در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل اول در شرایطی به مصاف هم می‌روند که قهرمان نیم فصل را تعیین خواهند کرد؛ دیداری که نمی توان از تماشای آن دست کشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-02-19 03:06

افزودن دیدگاه جدید