کد مطلب: 

251346

آزار شیطانی زن تهرانی توسط جوان نوازنده

زن جوان که پسر شیک پوش را به خانه ا ش دعوت کرده بود نمی دانست در دام شیطانی جوان چاقو به دست قرار گیرد.
آزار شیطانی زن تهرانی توسط جوان نوازنده

به گزارش رکنا، چندی قبل زن جوانی با چهره ای آشفته پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از گرفتار شدن در دام زورگیری پسر شیطان صفتی پرده برداشت.

زن جوان در تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش با پسر جوان و شیک پوشی آشنا شدم و بعد از مدتی به او علاقه مند شدم و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه یک روز در نبود اعضای خانواده ام و با توجه به اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا به رستوران یا کافی شاپ نمی رفتیم تصمیم گرفتم او را به خانه مان دعوت کنم.

وی افزود: پسر جوان ادعا می کرد که هنرمند و نوازنده است و وقتی او را به خانه مان دعوت کردم قرار شد تا سازش را با خودش بیاورد و تا آن روز به رفتارها آرش شک نداشتم.

الناز ادامه داد: دلهره عجیبی داشتم تا اینکه زنگ خانه به صدا در آمد، آرش با چهره ای آراسته و لباس شیکی که به تن داشت پشت در خانه بود که در را برایش باز کردم و آرش وارد خانه شد.

تجاوز جوان شیطان صفت در خانه دختر جوان

این زن جوان عنوان کرد: دقایقی گذشت و وقتی پیگیر ساز و نوازندگی اش شدم ادعا کرد که او را فراموش کرده و سپس موضوع را عوض کرد تا اینکه ناگهان آرش را با چاقوی بزرگی که در دست داشت پیش روی خودم دیدم.

الناز ادامه داد: آرش با چاقو مرا تهدید کرد و پس از اجرای نیت شومش اقدام به سرقت طلاها و پول هایم کرد و سپس پا به فرار گذاشت. در فکر شکایت بودم که آرش با من تماس گرفت و ادعا کرد که از آن صحنه های سیاه آزار و اذیتش با من فیلمبرداری کرده و اگر بخواهم این ماجرا را به پلیس گزارش کنم اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های من می کند.

زن جوان از بازپرس پرونده اش خواست تا این جوان شیطان صفت دستگیر شود تا افراد دیگری در دام شیطانی این جوان خوش تیپ گرفتار نشوند.

بنا بر این گزارش، بازپرش پرونده در این مرحله دستور داد تا اظهارات زن جوان مورد بررسی قرار گیرد و تحقیقات برای دستگیری جوان شیطان صفت در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-18 23:17

افزودن دیدگاه جدید