کد مطلب: 

246489

تیغ سرخ زیر گلوی تیم گل‌محمدی

پرسپولیس باید پنج‌شنبه شب در دیدار بسیار حساس و مهمی مقابل فولاد به میدان برود، دیداری که نتیجه آن برای سرخپوشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا شاید تکلیف قهرمانی این فصل را یکسره کند.
تیغ سرخ زیر گلوی تیم گل‌محمدی

به گزارش خبرورزشی، با توجه به شرایط جدول، شاید بتوان سپاهان، تراکتور، استقلال و شهر خودرو را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی تلقی کرد و آن‌ها را به عنوان تیم‌هایی برچسب زد که می‌خواهند سد راه قهرمانی پرسپولیس شوند، اما موضوع بازی با فولاد، فراتر از این اعداد و محاسبات است زیرا وضعیت فولاد می‌گوید که آن‌ها می‌توانند صدرنشین را تحت تأثیر خود قرار بدهند.

شاگردان جواد نکونام در صورتی که بتوانند مقابل پرسپولیس صاحب سه امتیاز شوند و سپس در دیدار برابر نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان که بازی‌های عقب افتاده به حساب می‌آید، به برتری برسند، در فاصله ۵ هفته به پایان رقابت‌ها، در نزدیک‌ترین فاصله با صدر جدول می‌ایستند و قهرمانی پرسپولیس را تهدید خواهند کرد.

فولادی‌ها نشان دادند توانایی و پتانسیل زیادی دارند که جایگاه پرسپولیس در بالاترین نقطه جدول را تهدید کنند. آن‌ها در حال حاضر ۳۹ امتیازی هستند و با کسب ۹ امتیاز دیگر، به ۴۸ امتیازی و فاصله ۸ امتیازی با پرسپولیس می‌رسند. در این صورت، ۵ بازی و ۱۵ امتیاز دیگر باقی می‌ماند و پرسپولیس و فولاد نفس به نفس هم برای کسب قهرمانی می‌دوند. در آن شرایط است که رقابت‌های لیگ دیدنی و جذاب خواهد شد. البته فولادی‌ها به خاطر ابتلای چند بازیکن‌شان به ویروس کرونا، لیگ را رها کرده‌اند و مشخص نیست در بازگشت به رقابت‌ها، چه میزان آمادگی ذهنی و بدنی داشته باشند، اما به هر حال، نباید به سادگی از اتفاقات فوتبالی عبور کرد.

نکونام و شاگردانش می‌خواهند از همین پنج‌شنبه و بازی با پرسپولیس شانس خود را برای قهرمانی امتحان کنند. البته این موضوع را فراموش نکنید که با توجه به روند سایر مدعیان، راه پرسپولیس به سمت قهرمانی بسیار هموار است و حتی همین حالا در اردوی سرخپوشان، یحیی و شاگردانش خود را قهرمان لیگ می‌دانند، اما به هر حال فولاد خطری بزرگ محسوب می‌شود. این تیم توانسته در دور برگشت، امتیازات مهمی کسب کند و در صورت کسب پیروزی در همه بازی‌های باقی مانده به ۶۳ امتیاز می‌رسد. این در حالی است که پرسپولیس ۵۶ امتیازی کار آسان‌تری را پیش روی خود می‌بیند ولی فوتبال است و هزاران اتفاق؛ ممکن است همین فولاد، گریبان سرخپوشان را بگیرد و آن وقت تیم نکونام است که صدرنشین را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-14 11:13

افزودن دیدگاه جدید