کد مطلب: 

243543

مرگ هولناک و کرونایی سه دختر جوان و یک زن تهرانی در پارتی شبانه

مصرف الکل از سوی دختر وسواسی و نوشیدن مشروب تقلبی در میهمانی های شبانه ۴ زن و یک مرد را به کام مرگ کشاند.
مرگ هولناک و کرونایی سه دختر جوان و یک زن تهرانی در پارتی شبانه

به گزارش ایران، ظهر روز ۲۰ فروردین مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی در جریان مرگ دختری ۳۰ ساله در بیمارستان قرار گرفتند و موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیق از خانواده دختر جوان مشخص شد، مهرنوش وسواس شدید داشته و ترس از ابتلا به کرونا باعث شده وی با این تصور که مصرف الکل از ابتلای او به کرونا جلوگیری می کند، مقداری الکل بنوشد که دچار مسمومیت شد و این کار مرگ وی را رقم زد.

میهمانی های الکلی

۵۰ دقیقه پس از گزارش مرگ دختر وسواسی بر اثر مسمومیت الکل، زن ۲۹ساله ای نیز در یکی از بیمارستان های غرب پایتخت به خاطر مسمومیت الکلی جان خود را از دست داد. زن جوان که به میهمانی در سعادت آباد رفته بود، اقدام به نوشیدن الکل کرده بود و همین موضوع او را به کام مرگ کشاند.

سومین قربانی مصرف الکل دختر ۱۹ ساله‌ای بود که گزارش این مرگ از سوی مأموران کلانتری ۱۵۸ انقلاب به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

خانواده الهام با شیوع ویروس کرونا به خانه ویلایی شان در منطقه هشتگرد رفته بودند. اما روز جشن تولد ۱۹ سالگی الهام دوستانش با او تماس گرفتند و از وی خواستند به میهمانی که به مناسبت تولدش گرفته اند برود. الهام نیز راهی میهمانی شبانه در خیابان ستاری تهران شد اما در این جشن مقداری مشروب مصرف کرد که ساعتی بعد دچار مسمومیت شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

چهارمین قربانی مسمومیت الکلی نیز زن ۴۰ ساله ای بود که به میهمانی باغی در شهریار دعوت شد. او در این میهمانی شبانه الکل مصرف می کند و پس از آمدن به تهران حالش بد می شود. زن جوان پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. پنجمین حادثه مرگ نیز مربوط به مرد ۵۳ ساله ای بود که از سوی مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به بازپرس واحدی اعلام شد. این حادثه ساعت ۸:۴۰ صبح پنجشنبه ۲۱ فروردین رخ داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-12 08:59

افزودن دیدگاه جدید