کد مطلب: 

242435

شلیک مستقیم به جمجمه یک دختر در زاهدان/ قاتل راز پلیدی داشت

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از قتل دختری جوان در یکی از روستا‌های این شهرستان و دستگیری قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.
شلیک مستقیم به جمجمه یک دختر در زاهدان/ قاتل راز پلیدی داشت

به گزارش رکنا، سرهنگ"غلامرضا توکلی گفت: حوالی صبح در اسفندماه در پی گزارش یک فقره قتل عمد در یکی از روستا‌های شهرستان سیب و سوران بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت، جسد دختر جوانی را که با شلیک مستقیم گلوله به سرش، کشته شده بود مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: تیم رسیدگی کنننده به پرونده پس از بررسی اظهارات پدر مقتول و آثار به جامانده در محل، تحقیقات خود را برای شناسایی عامل این جنایت آغاز و با سرنخ‌های بدست آمده قاتل را که یک مرد جوان و از از اقوام مقتول بود شناسایی کردند.

سرهنگ توکلی گفت: با توجه به متواری بودن این متهم ۲۸ ساله تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مخفیگاه او در یکی از محلات سوران شناسایی و قاتل فراری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه کلت کمری بهمراه مقادیری مهمات کشف شد.

این مقام انتظامی، با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، قاتل به دلیل یکسری اختلافات فامیلی دست به این جنایت زده است خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-05 06:55

افزودن دیدگاه جدید