کد مطلب: 

225235

شجاع خلیل‌زاده: من اگر بچه داشتم، او هم‌سن بچه من بود!

مدافع پرسپولیس انتقادات زیادی را به بنیادی‌فر، داور دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان وارد کرد.
شجاع خلیل‌زاده: من اگر بچه داشتم، او هم‌سن بچه من بود!

به گزارش خبرآنلاین، شجاع خلیل‌زاده پس از برتری دو گله تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خدا را شکر در بازی سخت و درگیرانه پیروزی را بدست بیاوریم و جواب این هوادارانی که در سرما آمده‌اند را به خوبی بدهیم.

او درباره بددهنی به بازیکن استقلال خوزستان توضیح داد: من اگر بچه داشتم، او هم‌سن بچه من بود. نامداری در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم. اگر او بددهنی کرده باشد، جوابش را می‌شنود و ساکت نمی‌مانم. در چند صحنه بی‌دلیل بازیکنان ما مثل مصلح، ترابی و من را زد و زانوی من ورم کرده است. بعد به داور می‌گویم و بنیادی‌فر جواب می‌دهد که من صحنه را ندیدم. در صحنه تک به تک، مهاجم استقلال خوزستان اعتراف می‌کند من را زده است اما داور به من کارت زرد می‌دهد و پس فردا که محروم می‌شویم می‌گویند خلیل‌زاده بد اخلاق است.

خلیل‌زاده افزود: تیم ما ضرر کند، چه کسی پاسخگو است؟ داور را یک جسله محروم می‌کنند. مگر می‌شود در همه بازی‌ها داور اشتباه کند. من با لب خونین روی زمین افتادم و داور می‌خندد. انتهای فصل هم با "به به" می‌گویند پرسپولیس با سه امتیاز کمتر قهرمان نشد. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ خطای پنالتی علیپور را هم نگرفته است. من الان بازی بعدی محروم شوم چه کسی جواب می‌دهد؟ اگر آن توپ گل می‌شد فقط داور را نگاه می‌کردید یا مثل من با او بحث می‌کردید؟ بعد یک سری تیم‌ها می‌گویند ما "تیم حکومتی" هستیم. با دریافت ۳۰ درصد در لیگ برتر بازی می‌کنیم و صدای‌مان در نمی‌آید.

مدافع پرسپولیس در پایان درباره پرچم ژاپن گفت: گویا ژاپن را هم خیلی دوست دارند. امیدوارم یک سفر آن‌جا داشته باشند و بتوانند فینال آسیا را هم ببینند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-14 18:59

افزودن دیدگاه جدید