کد مطلب: 

215420

راننده دربستی تهران طلاهای جا مانده مسافر را به زخم های زندگی اش زد!

راننده مسافرکشی که بیش از یک کیلوگرم طلای جا مانده در خودروی اش را به سرقت برده بود در تهران دستگیر شد.
راننده دربستی تهران طلاهای جا مانده مسافر را به زخم های زندگی اش زد!

به گزارش رکنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: سرهنگ حسین همتی، جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در تشریح این خبر گفت: رسیدگی به این پرونده از پنجم ماه جاری آغاز شد. در این روز مردی هراسان به کلانتری مراجعه کردو اعلام کرد: در کارگاه طلافروشی کار می کنم. امروز برای خرید طلا به مقدار یک کیلو و ۱۵۰گرم به بازار رفته بودم و در این میان مقداری هم وسایل و خرده ریز خریده بودم. طلای خریداری شده را نیز درون ظرفی کوچک گذاشته بودم.

این مقام انتظامی ادامه داد: از بازار مجبور به کرایه یک مسافرکش با خودروی پرایدبه صورت دربستی شدم. کارگاه من در مجیدیه قرار دارد و تا رسیدن به آنجا ظرف کوچک طلا را کف خودرو گذاشته بودم.

هنگام رسیدن به مقصد حواسم به برداشتن ظرف طلا نشد و آن را در پراید مسافرکش جای گذاشتم.

وی در ادامه افزود: این مرد با طرح این شکایت از ماموران تجسس کلانتری درخواست پیدا کردن پراید و کشف طلاهایش را داشت. ماموران کلانتری موفق شدند در تجسس های اولیه خود به پراید مذکور برسند اما با توقیف خودرو مشخص شد خودرو در این چند روزه فروخته شده است و به این ترتیب ماموران مجبور شدند آدرس منزل متهم این پرونده را بجویند.

جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه بیان کرد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد متهم منزل را نیز به همان ترتیب که پراید را فروخته است از خانه اش اثاث کشی و نقل مکان کرده است. در انتها ماموران با تحقیقات و عملیات فنی پیچیده به متهم که مردی 37 ساله و متاهل دارای یک فرزند بود می رسند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده در کلانتری مشخص می شود متهم تمامی طلاها را به دامادش داده و با استفاده از پولی که از دامادش دریافت کرده ماشین پرشیای نو خریده است.

جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه ادامه داد: به این ترتیب داماد متهم که مردی ۴۵ساله بود نیز به عنوان متهم بعدی پرونده بازداشت و به کلانتری دلالت داده شد.

وی گفت: متهم دوم که در کار سنگ جواهرات بود مدعی شد طلاها را به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان به فروش رسانده و در مرحله بعدی از تحقیقات مشخص شد او نیز مثل متهم دیگر پول های باد آورده را خرج کرده و دو خودرو یکی برای خودش و دیگری برای خواهرش خریده است و حتی لوازم خانه خود را نیز نو و نوار کرده است و برای اعضای خانواده نیز گوشی های گران قیمت خریداری کرده است.

براساس این گزارش متهمان به زندان فرستاده شدند و تا به الان ۵۰ میلیون تومان به همراه چند گرمی از باقیمانده طلاها به شاکی بازگردانده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-11 23:25

افزودن دیدگاه جدید