کد مطلب: 

210950

اکبرپور: استقلال همه را امیدوار کرده است

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت: شفر را حفظ کنید تا دل هوادار شاد شود.
اکبرپور: استقلال همه را امیدوار کرده است

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور از روند کلی حرکتی تیم استقلال ابراز رضایت می‌کرد. او فارغ از نتیجه برگشت استقلال مقابل الریان (بازی دیشب) درباره اتفاقاتی که در این مدت در این تیم رخ داده حرف زد.

*استقلال لیگ را با برد در سال گذشته به پایان رساند و با برد آغاز کرد.

این یعنی تیم متحول شده است. تیم ما بازی سختی را در آخرین هفته لیگ برتر برد و مقابل پرسپولیس به برتری دست یافت. ترکیبی که مامه تیام با هافبک‌های پشت‌سری‌‌اش به دست آورده، نوید روزهای خوبی را می‌دهد که قطعاً باعث دلخوشی استقلالی‌هاست. این روند از اواخر پاییز آغاز شده و نتایج و حاصلش را در دور برگشت مسابقات دیدیم.

* چه اتفاقی رخ داده است؟

تیم درست تمرین می‌کند. بازیکنان خوب به وظایف‌شان آشنا هستند و می‌دانند باید در هر لحظه کجای زمین باشند. قطعاً اگر این اتفاق برای یکی از بازیکنان به صورت ملکه ذهنی نباشد، یک جای کار می‌لنگد ولی وقتی درون میدان مسابقه کار به دقت انجام می‌شود، یعنی تمرینات خوب برگزار شده و بازیکنان با دقت به همه نکاتی که کادر فنی به آنها گفته‌اند آشنایی پیدا کرده‌اند.

* و همین تیم باز هم در دیدار با نفت تهران برد داشت؟
این ادامه همان اتفاقات است. استقلال یک گل خورد ولی دو گل زد. تیم در نیمه دوم به قدری خوب ظاهر شد که حتی می‌توانست با گل‌های بیشتری نفت را شکست بدهد. من به این استقلال خیلی امیدوار شدم و فقط یک افسوس خوردم.

* چه افسوسی؟

اینکه چرا در سه فصل اخیر استقلال نیم‌فصل‌های دوم خوب می‌شود؟ چرا استقلال نباید از ابتدای فصل با این روند و شکل استارت بزند؟ وقتی تیمی این همه مهره کاربلد دارد که بیشترین سهم در تیم ملی را به خودش اختصاص می‌دهد با کمی هدایت صحیح می‌تواند هر حریفی را به زانو دربیاورد. شکست دادن پرسپولیسی که هفته‌ها بود نمی‌باخت کار سختی بود ولی استقلال با قدرت این کار را انجام داد. الان هم پا به پای ذوب‌آهن در جدول دنبال رده دومی است تا نایب‌قهرمانی‌‌اش را تکرار کند. این استقلال می‌توانست با دو، سه برد در نیم‌فصل اول الان رقیب قهرمانی باشد ولی امیدوارم کادر مدیریتی با حفظ این سرمربی استقلال را در همین مسیر خوبی که قرار دارد، حفظ کنند.

* بازی بعدی با سیاه‌جامگان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

سیاه‌جامگان تیم خوبی است که به هر دلیلی دیگر شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارد. فکر نمی‌کنم استقلال در این بازی خیلی به دردسر بیفتد ولی نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-03 22:42

افزودن دیدگاه جدید