کدخبر :12668 پرینت
16 بهمن 1392 - 11:39

اطلاعیه زمان آغاز ثبت نام حج تمتع 1393

متن خبر

دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا 20 دی 1384 می توانند از روز جمعه هجدهم بهمن ماه سالجاری برای نام نویسی در کاروان های حج تمتع سال 1393 اقدام نمایند.

 

به گزارش سیتنا، روابط عمومی حج و زیارت استان تهران اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا بیستم دی سال 1384، می توانند از روز جمعه هجدهم بهمن ماه سالجاری برای نام نویسی در کاروان ها اقدام نمایند.

 

* اسامی مدیران کاروان های حج 93 به همراه هزینه های مربوطه در روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه سالجاری از طریق روزنامه ها و جراید منتشر خواهد شد.

 

* واجدین شرایط تشرف به حج تمتع سال 1393 پس از اعلام اسامی کاروان ها، می توانند  با مراجعه حضوری به کاروانها و یا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.haj93.haj.ir برای نام نویسی در کاروان های حج 93 در زمان های مشخص شده اقدام نمایند.

 

* حج و زیارت استان تهران با اعلام اینکه گذرنامه بین المللی متقاضیان تشرف می بایست حداقل دارای تاریخ اعتبار تا 10 فروردین سال 1394 باشد، به کسانی که فاقد گذرنامه انفرادی هستند و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ یاد شده می باشد متذکر می شود در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام نمایند.

 

حج و زیارت استان تهران یادآور شد: کلیه کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه گذاری حج تمتع خود به بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند) را دارند و یا اسناد ودیعه گذاری خود را قبلاً واگذار نموده اند، لکن مراحل نقل و انتقال فیش ثبت نامی آنان در سامانه جامع نقل و انتقال اسناد حج تمتع ثبت نگردیده است، می بایست پیش از فرارسیدن زمان ثبت نام در کاروان ها، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان و شهرستان محل سکونت خود نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه مذکور و طی مراحل مربوط اقدام نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.