کدخبر :12253 پرینت
25 دی 1392 - 19:14

نقش رقاص 26 ساله مدونا برای او + عکس‎ها

متن خبر

عطش سیری ناپذیر خواننده زن آمریکایی برای به استخدام درآوردن پسران جوان در راستای کامجویی، بیش از پیش مدونای پا به سن گذاشته را در نظرها بی آبرو می دهد. به تازگی او با ۵۵ سال سن با رقاص ۲۶ ساله ی هلندی دیده شده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از جام نیوز، ظاهرا تور مدونا تنها برای بدام انداختن مردان جوانی برگزار می شود که با نگاه به شناسنامه آنها می شود گفت جای پسر او هستند تا فردی برای رفع عطش سیری ناپذیر هوس های یک زن پا به سن گذاشته.

 

به گزارش سایت ایرانیان بلژیک، در آخرین مورد، مدونای ۵۵ ساله و رقاص ۲۶ ساله ی هلندی تیمور استفنس در رستوران Ono در روتردام دیده شدند.

 

طی کریسمس جدید، تیمور به همراه مدونا و فرزندانش برای تعطیلات به پیست اسکی Gstaad در سوئیس رفته بودند.

 

بسیاری از رسانه ها از تیمور بعنوان Toy Boy (مرد جوانی که رابطه نامشروع و یا رمانتیک با یک زن مسن تر دارد) تازه‎ی مدونا نام برده اند.

 

گفتنی است مدونا از چند هفته ی پیش رابطه اش را با ابراهیم زیبات جوان فرانسوی و الجزائری تبار، ۲۸ ساله که سه سال با او بود، پایان داده و به نظر حالا نوبت تیمور است که عجوزه آمریکایی را همراهی کند.

 

مدونا با ابراهیم زیبات

 

جدا شدن از زیبات پس از انتشار تصاویر مدونا با همسر اسبق تر! این خواننده پاپ زن یعنی "شان پن" رخ داد.

 

پیشتر تفاوت سنی وی با زیبات فرانسوی، کریستوفر برادر مدونا را بر آن داشت تا از خواهرش به خاطر ارتباط های پیاپی با جوانان کم سن و سال تر از خود، انتقاد کند و در مصاحبه با سایت ''رادار آنلاین'' این رابطه را ''وحشتناک'' توصیف کرد.

 

او افزود که سه سال است با مادونا به خاطر این رابطه صحبت نمی کند.

 

 پیش از زیبات، دنیس رادمن، ستاره سابق ان‌بی‌ای، مدتی با مدونا مرتبط بود.

 

مدونا و شان پن

 

مدونا همسر سابق "شان پن" بازیگر مشهور آمریکایی است. آن‌ها در سال ۱۹۸۸ میلادی و پس از آن‌که‌ "شان پن" در پی یک اختلاف زناشویی با «چوب بیسبال» به مدونا حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد، از هم جدا شدند.

 

مدونا پس از ۸ سال زندگی با گای ریچی از او هم طلاق گرفت و پس از آن با ابراهیم زیبات آشنا شد.

 

مدونا و گای ریچی

 

شاید ریشه این رفتارهای انحرافی مدونا را در مصاحبه اکتبر ۲۰۱۳ او بتوان یافت. رازی که برملا می کرد وی در سن ۱۹ سالگی بر پشت‌بام ساختمانی در شهر نیویورک مورد تعرض قرار گرفته‌ است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.