کد مطلب: 

17836

دانلود فیلم لحظات جان دادن مرتضی پاشایی با کیفیت عالی!

از دنیا رفتن مرتضی پاشایی آنقدر خبر و حاشیه داشت که می شود چندین جلسه کارشناسی و روانشناسی درباره پوشش رسانه ای، حضور و رفتار مردم، قدرت شبکه های اجتماعی و ... برگزار کرد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از البرز نیوز ، با همه این اوصاف اما مراسم تشییع این جوان هنرمند برگزار شد و حالا مانده اند خانواده و دوستان و هوادارانش با یک دنیا خاطره.

 

اما بی شک پدر و مادر مرتضی بیشترین سختی را در این میام متحمل شدند. هزینه درمان و خستگی به نتیجه نرسیدن اقدامات پزشکی و تحمل ازدحام و فشار هواداران و خبرنگاران و ... به یک سو، و اقدام زشتی که در اینترنت به عنوان فیلم لحظه های جان دادن مرتضی پاشایی معروف شد یک سوی دیگر.

 

فیلم جنجالی چطور منتشر شد؟

 

بازار شایعات داغ است برخی می گویند این فیلم را یکی از خواننده های پاپ که به ملاقات مرتضی پاشایی رفته بود گرفته و برخی عنوان می کنند که این، کار دو پرستار سهل انگار بوده که اکنون در بازداشت هستند.

 

گذشته از اینکه این فیلم چطور سر از گوشی های تلفن همراه و شبکه های اینترنتی درآورده ، باید یک نکته ضروری را همین جا یادآور شویم و به قول احسان علیخانی همین جا از بازنشر این فیلم یا حتی به دنبال آن گشتن صرف نظر کنیم.

 

این فیلم اصلا مربوط به لحظات پایانی زندگی مرتضی پاشایی نیست! بله درست متوجه شدید . خبرنگار البرزنیوز این فیلم را با یک پزشک بازبینی کرده و می گوید این فیلم ناراحت کننده احتمالا مربوط به لحظات تحمل درد ناشی از مصرف داروهای شیمی درمانی است. دلیل دیگری که ثابت می کند این فیلم ادعایی واقعیت ندارد اینکه، موهای مرحوم مرتضی پاشایی در این فیلم کاملا قابل رویت است ، حال انکه متاسفانه شدت بیماری در روزهای آخر باعث شده بود تمام موهای این هنرمند جوان بریزد.

 

از نوشتن این سطرها شرمنده ایم و خاضعانه از حضور  مادر و پدر مرتضای عزیز عذرخواهی میکنیم. اما حالا که به لطف حضور مردم قدرشناس و هواداران او کمی ، فقط کمی از دردهای نبودنش التیام یافته است وظیفه رسانه ای مان ایجاب می کرد به فرد یا افرادی که با لذت و عقده کم بود توجه دیگران و کلیک گرفتن برای سایتهایشان از نمایش و ارسال دردآورترین صحنه ها ابایی ندارند توصیه کنیم ، ساحت شریف جامعه و فضای ذهنی شهروندان را مکدر نسازند و حداقل برای درمان دردشان با یک روانشناس مشورت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (2 رای)
سیتنا 5
2014-11-19 22:33

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
سلام دوستان ... روحت شاد مرتضی جان ....امیدوارم تودنیایه جدیدت راحت زندگی کنی ... خیلی نامرده هر کی ک اینکارو کرده انصافتون انسانیتتون کجا رفته ؟؟؟؟احساس ندارید؟؟عاطفه ندارید ؟؟؟چطوری عذاب وجدان نمیگیرید ؟؟:-(
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمد مهدی مرادی
خیلی خوب بود
ارسال شده توسط محمد مهدی مرادی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
چنین افرادی واقعا بی فرهنگ هستند و از تکنولوژی به بدترین شکل استفاده میکنند ودرحقیقت عقده گشایی میکنند. آیا دیدن زجرکشیدن دیگران لذت بخش است . بهتراست چنین آدمهایی به یک پزشگ روانشناس مراجعه کنند.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
گل گفتی
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ......
حیف شددددددددددددددددددد
ارسال شده توسط ...... در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
متاسفم واقعا
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر mohamad
ممنونیم از نشر این خبر
ارسال شده توسط mohamad در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خدارحمتش کنه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر یه آدمش
خداییش من نمیشناختمش اصلاتورسانه هم ندیده بودمش تااینکه به رحمت خدارفت بیخال دیگه بابا این همه آدم می میرند فقط بهتره بگیم روحش شاد
ارسال شده توسط یه آدمش در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خداوند رحمتش کند.من هم در گذشت ایشان را به همگی تسلیت می گویم و از خداوند برای بازماندگان ایشان صبر و طول عمر باعزت خواهانم، حال که این بنده ی خدا به دیار حق شتافته است چرا اینگونه ذهنهای برخی را اشفته می کنید شما اگر دوست داران او هستید برایش دعا کنید تا بر درجاتش افزوده شود.از توضیحات شما سپاسگذارم.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
besiyar moteasefam
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناسس
خیلی کارر زشت هست هم گرفتن و هم بازنشر فیلم
ارسال شده توسط ناشناسس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر یه دیونه
خوشحالم ازاینکه خواننده پاپ ایران درلحظات اخرعمرش دردورنج نکشید
ارسال شده توسط یه دیونه در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مهدی
من هم تو نوبه خودم تسلیت میگم به خانواده داغدارش و خودم رو شریک غم هایش میدونم.... امادر مورد توضیع فیلم نفس های اخر خیلی کارتون بد بود چون واقعا برا خانوادهاش سخت خواهد بود...(((((مرتض جان یادت و خاطره هایت نفسهایت و شعرهایت در دلم زنده خواهد بود))))مهدی از هشترود
ارسال شده توسط مهدی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مومیوند نهاوند
خدا رحمتش کنه.آبان امسال خیلی بد بود
ارسال شده توسط مومیوند نهاوند در 11 دى 48 - 04:03
تصویر یاشار
یعنی واقعا فیلم لحظه جون دادن مرحوم مرتضی پاشایی نبوده اخه اگه یه ذره فکر کنیم کدوم ادمی موقع جون دادن ادم ها فیلم برداری میکنه
ارسال شده توسط یاشار در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
لطفا دیگه این فیلم رو نگاه نکنید؛مامان مرتضی راضی نیست
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مرتضي جان روحت شاد و يادت گرامي باد
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر شیدا
به خدا خیلی نامردید شاید دوست نداشته باشه ما تو این حالت ببینیمش اونوقت اسم خودتون رو میذاری طرفدار تو رو خدا ورش دارین اگه یکی خدایی نکرده همچین فیلمی از شما بگیره شما چیکار میکنید تورو خدا دلتون حداقل واس مادرش بسوزه گناه دارن به خدا گناه بزرگیه بدبخت خواننده بود مجرم که نبود
ارسال شده توسط شیدا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علی بارانی
من خیلی بد اومد ک ی آدم های نفهم از این عزیز فیلم گرفتن من و خانواده ام ب خانواده ی ایشون تسلیت عرض میکنیم و اینو میگم ک ما هم رو تو سوگ و غم خودشون شریک کنن
ارسال شده توسط علی بارانی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید