کد مطلب: 

875

آغاز ثبت‌نام دانشگاه‌ها در دفاتر پستی سراسر کشور

آغاز ثبت‌نام دانشگاه‌ها در دفاتر پستی سراسر کشور

با تدابیر اتخاذ شده توسط مسوولان شرکت و در جهت رفاه حال متقاضیان ورود به دانشگاه، دفاتر پستی سراسر کشور با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی آماده خدمت‌رسانی به داوطلبان می‌باشد.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت پست، در حالی که فرصت 10 روزه ثبت نام دانشگاه سراسری از 16 آذرماه آغاز می‌شود دفاتر پستی این شرکت آمادگی خود را برای ارایه خدمات به متقاضیان اعلام کردند.

 

گفته می‌شود دفاتر پستی ضمن فروش مدارک ثبت‌نام دانشگا‌ه‌ها با استفاده از خطوط اینترنت پرسرعت توانایی سرویس‌دهی به داوطلبان در باجه‌های مرکزی و برخی از دفاتر پستی منتخب، دفاتر شهرستان‌های تابعه و کلیه دفاتر ICT روستایی در سطح استان‌ها را دارند.

 

شرکت پست در روزهای اخیر از متقاضیان شرکت در کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد ناپیوسته سازمان سنجش آموزش کشور و دوره‌های ترمی دانشگاه علمی کاربردی این سازمان ثبت‌نام به عمل آورده و قرار است از 27 آذرماه ثبت‌نام کنکور کارشناسی و از 17 دی ماه کارشناسی ارشد دانشگاه‌ آزاد را  نیز آغاز کند.

 

شرکت پست به تازگی با تجهیز دفاتر خود به شبکه اینترانت با خطوط پرسرعت (ADSL) سرویس قبول ثبت‌نام دانشگاه‌ها را در این دفاتر فراهم آورده که این اقدام رفاهی ضمن فراهم نمودن رضایت مشتریان کاهش هزینه‌ و ترددهای غیرضروری آنها به شهر را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-11-30 13:54

افزودن دیدگاه جدید