کد مطلب: 

7174

تشریح دستاوردهای حضور بانک پارسیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

تشریح دستاوردهای حضور بانک پارسیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، گفت: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فرصت بسیار مناسبی بود تا مراجعان بتوانند دست آوردهای جدید، خدمات نوین، بازار سرمایه و انجام خرید و فروش سهام به شکل آنلاین و همچنین بازار سهام را به شکل علمی و حرفه ای آموزش ببینند و استفاده کنند.

 

"علی جهانی" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (citna.ir) با اشاره به دستاوردهای حضور بانک پارسیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، اظهار داشت: این نمایشگاه فضای مناسبی برای بانک ها، مراکز سرمایه و همچنین بازار پول و بیمه به شمار می‎رفت تا در آن حضور پیدا کنند. علاوه بر آن، متخصصان و شرکت‎های دست‎اندرکار، اساتید دانشگاه‎ها و دانشجویانی که در این سه رشته فعالیت می‎کنند و همچنین کارگزاران بازار سرمایه بهترین استفاده را از حضور در این فضا بردند.

 

وی ادامه داد: این فضا فرصت بسیار مناسبی بود تا مراجعان بتوانند دست‎آوردهای جدید، خدمات نوین، بازار سرمایه و انجام خرید و فروش سهام به شکل آنلاین و همچنین بازار سهام را به شکل علمی و حرفه ای آموزش ببینند و استفاده کنند.

 

جهانی، در ادامه گفت: بانک پارسیان به لحاظ این که یکی از بزرگترین بانک‎های خصوصی کشور است و سال‎ها مقام اول را در حوزه‎ی بانکی و سرمایه بدست آورده است همت جدی داشت تا از حضور در این رویداد حداکثر استفاده را ببرد.

 

 

وی، اظهار داشت: 5 سال متوالی است که ما در برگزاری این نمایشگاه و رویداد بین المللی حضور داریم و در واقع 2 سال به عنوان حامی اصلی و 3 سال پیاپی به عنوان اسپانسر و  حامی طلایی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور داشتیم. امسال هم بانک پارسیان با کل گروه مالی خود و شرکت‎های دست اندرکار در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و به لحاظ حمایت جدی‎اش از این نمایشگاه و رویداد یک فضای جغرافیایی و در واقع مساحتی قابل قبول و بزرگ را در اختیار بانک پارسیان قرار دادند.

 

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، خاطرنشان کرد: شرکت های مختلف ما اعم از شرکت کارگزاری پارسیان، شرکت تجارت الکترونیک، بیمه پارسیان، بیمه امین پارسیان، شرکت سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، شرکت تامین اندیش، شرکت کاسپین و شرکت لیزینگ پارسیان در این فضا حضور داشتند. درکنار آن ها اداره سهام پارسیان که خدمات خود را به سهامداران ارائه داده و اطلاعات کامل را به آن ها می‎دهد نیز در یک فضای مناسب و مشخص حضور داشت و به سهامداران خدمات کامل ارائه داد.

 

وی ادامه داد: از آنجا که مجمع سالیانه‎ی بانک در اوایل سال برگزار می‎شود اداره‎ی سهام ما در این نمایشگاه مستقر بود و به سهامداران بانک پارسیان اطلاعات کامل ارائه داد تا آنها بتوانند با چشم باز و اطلاعات کامل در مجمع شرکت کنند.

 

 

وی گفت: یک شعبه به معنای کامل را نیز در فضای نمایشگاه مستقر کردیم تا همانند سایر شعب در سراسر کشور تمامی خدمات لازم از جمله امکان افتتاح حساب، نقل و انتقال پول، دریافت کارت بانکی، دستگاه های POS و همچنین دستگاه‎های کیوسک را در طول نمایشگاه به تمام مشتریان ارائه دهند.

 

جهانی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، همزمان با حضورمان در نمایشگاه، نظرسنجی‎هایی انجام دادیم تا از نزدیک شاهد نتیجه‎ی کارمان باشیم. نتایج به عمل آمده همه موید نگاه مثبت مشتریان، سهامداران و ذینفعان بانک پارسیان است و همه‎ی این‎ها از یک طرف برای بانک جای خوشبختی دارد و از طرف دیگر برای ما تعهد و مسوولیت سنگینی را به وجود می‎آورد تا ما بیش از گذشته بتوانیم به این قشر عزیز که شامل سهامداران، مشتریان و ذی نفعان بانک هستند خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-05-14 18:42

افزودن دیدگاه جدید