کد مطلب: 

488

شبکه‌ی اضطراری تلفن همراه در کل کشور راه‌اندازی شد

شبکه‌ی اضطراری تلفن همراه در کل کشور راه‌اندازی شد

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از راه‌اندازی و فعال شدن شبکه اضطراری تلفن همراه در کل کشور خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، داوود زارعیان در گفت‌وگو با ایسنا، از راه‌اندازی و نهایی شدن شبکه اضطراری تلفن همراه در مواقع بحران برای کل کشور خبر داد و با بیان این که شبکه اضطراری در تلفن ثابت نیز آماده شده و مشکلی ندارد گفت: این موضوع درشبکه تلفن ثابت در چند مرحله انجام خواهد شد.

 

او ادامه داد: در ابتدا استان‌هایی به‌عنوان پایلوت انتخاب شده‌اند که شبکه در آن‌ها راه‌اندازی شده است و در مرحله بعد در استان‌های دیگر نیز راه‌اندازی می‌شود.

 

زارعیان با بیان این‌که شبکه اضطراری در کشور برای استفاده در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: شبکه مذکور در مواقع بحران از جمله بروز بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله و طوفان آماده خدمت‌رسانی است.

 

وی افزود: شبکه اضطراری از امنیت ویژه و متفاوتی نسبت به شبکه فعلی برخوردار است و تاکنون چندین بار از این شبکه استفاده شده است.

 

او امنیت شبکه‌های ارتباطی اضطراری را بسیار بالا توصیف و تاکید کرد: ‌این شبکه از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است و ظرفیت این شبکه‌ها با توجه به شرایط، متغیر خواهد بود.

 

به گزارش سیتنا مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران پیش از این نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفته بود: در گذشته سیستم‌های بی‌سیم و تلفن ثابت اضطراری برای مواقع بحران کاربرد داشت اما در حال حاضر با توجه به توسعه تلفن همراه، ضمن روش‌های قبلی از تلفن همراه نیز برای ارتباط ‌رسانی کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-11 06:27

افزودن دیدگاه جدید