کد مطلب: 

293553

اطلاعاتی از کنسول بازی پلی استیشن ۵ پرو فاش شد!

شرکت سونی به صورت تصادفی و ناخواسته، اطلاعاتی را درباره کنسول بازی پلی استیشن ۵ پرو که گفته می‌شود در پایان امسال عرضه می‌شود، فاش کرده است.
پلی استیشن ۵ پرو

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، چندین هفته است که شایعاتی مبنی بر تولید یک مدل ارتقا یافته و قوی‌تر از پلی استیشن ۵ تحت عنوان پلی استیشن ۵ پرو در گردش است. اما سونی تاکنون هیچ اطلاعات رسمی درباره آن منتشر نکرده بود.

با این حال، معروف‌ترین افشاگران صنعت بازی‌های ویدیویی پیوسته جزئیاتی را از مشخصات فنی و قابلیت‌های ویژه احتمالی این کنسول پرده‌برداری کرده‌اند.  

اکنون به نظر می‌رسد کمپانی سونی خود نیز ناخواسته و به شکلی غیرمستقیم وجود این محصول را تأیید کرده است.

یکی از کانال‌های یوتیوب، ویدیویی با تحلیل آخرین نشت‌های اطلاعاتی درباره پلی استیشن ۵ پرو را منتشر کرد که به یکباره با شکایت کپی‌رایت از سوی سونی، از دسترس خارج شد.

حذف این ویدیو از یوتیوب توسط سونی، احتمال صحت اطلاعات منتشر شده در آن را بالاتر می‌برد. به ویژه که شرکت ژاپنی معمولا نسبت به چنین محتواهایی واکنش جدی نشان نمی‌دهد.

هرچند در زمان تهیه این گزارش، سونی هنوز هیچ اطلاعات رسمی را تأیید نکرده است، اما انتظار می‌رود این شرکت همانند گذشته، به زودی کنسول بازی قوی‌تری را معرفی کند.

در سال گذشته، پس از انتشار اسناد محرمانه در دادگاه اختلاف مایکروسافت با فدرال تریدکمیشن آمریکا، جزئیات نسل جدیدی از کنسول ایکس باکس نیز فاش شد. چندی بعد، حتی تصاویری از طراحی این کنسول هم درز کرد.

از این رو، به نظر می‌رسد تولید یک کنسول بازی جدید و قدرتمندتر از پلی استیشن ۵ برای رقابت با مایکروسافت نیز برای سونی ضروری باشد.

شایعات حاکی از آن است که سونی همزمان روی نسل ششم پلی استیشن نیز کار می‌کند. بنابراین هرچند پلی استیشن ۵ پرو در مقایسه با نسخه اصلی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت، اما کنسول‌های آینده سونی قرار است قدرتمندتر از آن باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-20 08:54

افزودن دیدگاه جدید