کد مطلب: 

293063

ارائه شرایط جذاب برای سرمایه‌گذاران هندی در حوزه فناوری اطلاعات و الکترونیک توسط ازبکستان

طبق اکونومیک تایمز، سفیر ازبکستان شرایط جذابی را به سرمایه‌گذاران هندی در بخش‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، منسوجات، الکترونیک، داروسازی و مواد معدنی ارائه کرده است.
ارائه شرایط جذاب برای سرمایه‌گذاران هندی در حوزه فناوری اطلاعات و الکترونیک توسط ازبکستان

به گزارش سیتنا، در گزارش اکونومیک تایمز آمده است که فرهاد ارضیف سفیر ازبکستان در هند از سرمایه گذاران هندی دعوت کرده است تا از فرصت های موجود در ازبکستان استفاده کرده و در بخش‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، منسوجات، الکترونیک، داروسازی و مواد معدنی سرمایه گذاری کنند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که ازبکستان در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی در زمینه اصلاحات اقتصادی داشته است که آن را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است. این کشور اقدامات مختلفی را برای ساده کردن فرآیندهای تجاری خود، کاهش تشریفات اداری و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران خارجی اجرا کرده است.

این گزارش بیان می‌کند که ازبکستان به ویژه به جذب سرمایه گذاری هند در بخش فناوری اطلاعات علاقه مند است، زیرا به دنبال توسعه اقتصاد دیجیتال خود است. بر اساس این گزارش ازبکستان مایل به تقویت روابط تجاری خود با هند است و برای افزایش تجارت دوجانبه بین دو کشور ابراز علاقه کرده است و همچنین علاقه مند به واردات داروهای هندی است زیرا به دنبال بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی خود است.

این گزارش نتیجه گیری می‌کند که دعوت از ازبکستان فرصت قابل توجهی را برای سرمایه گذاران هندی برای کشف بازارهای جدید و گسترش تجارت خود فراهم می‌کند و دولت هند باید سرمایه گذاران هندی را تشویق و حمایت کند تا از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-06 14:47

افزودن دیدگاه جدید