کد مطلب: 

292729

وزیر ارتباطات، مطرح کرد: نقش کلیدی وزارت ارتباطات در جلب مشارکت های مردم پیرامون تحقق شعار سال 1403

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات در حوزه جلب مشارکت های مردم می تواند نقش کلیدی داشته باشد؛ چرا که ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت توسعه بخش های گوناگون کشور است و اگر ما کارمان را به خوبی انجام دهیم مسیر مشارکت مردم در تولید هموارتر خواهد شد و می توانیم سهم خوبی در اجرای شعار سال داشته باشیم.
وزیر ارتباطات:

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور با حضور در حسینیه پیامبر اعظم (ص) و پس از اقامه نماز ظهر و عصر به جماعت با مدیران، کارکنان، متخصصان و فعالان خانواده بزرگ ارتباطات کشور دیدار کرد و فرا رسیدن سال جدید را به آنان تبریک گفت.

در این مراسم وزیر ارتباطات ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه پرفیض و برکت رمضان و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و سال نو؛ مروری بر عملکرد سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های مختلف داشت و سال گذشته را سالی پربار برای خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور دانست.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته وزارت ارتباطات در حوزه های مختلف از توسعه زیرساخت های ارتباطی، توسعه پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بومی و دولت هوشمند تا پست و پست بانک و فضایی خوش درخشید گفت: توفیقات، دستاوردها و موفیقت های حاصل شده در سال گذشته مرهون تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی تک تک مدیران، کارکنان و متخصصان در بخش های گوناگون بوده است.

زارع پور در ادامه گفت: از تک تک شما بابت افتخاراتی که در بخش ها و حوزه های مختلف آفریدید و مدال خدمتگذاری به مردم را بر گردن آویختید تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: از همه زحمت کشان و تلاشگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور می خواهم امسال نقاط ضعف سال گذشته را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنید تا همگی با هم در سالی که مزین شده است به «جهش تولید با مشارکت مردم»، سهم خودمان را در اجرای فرمان مقام معظم رهبری ایفا کنیم.

زارع پور در خاتمه گفت: وزارت ارتباطات در حوزه جلب مشارکت های مردم می تواند نقش کلیدی داشته باشد؛ چرا که ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت توسعه بخش های گوناگون کشور است و اگر ما کارمان را به خوبی انجام دهیم مسیر مشارکت مردم در تولید هموارتر خواهد شد و می توانیم سهم خوبی در اجرای شعار سال داشته باشیم.

این دیدار صمیمانه که با همراهی مدیران ارشد وزارت ارتباطات برگزار شد با ثبت عکس یادگاری کارکنان وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه با وزیر ارتباطات به پایان رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-27 09:43

افزودن دیدگاه جدید