کد مطلب: 

292710

صدور مجوز فعالیت استارلینک در غنا توسط دولت

وزیر ارتباطات و دیجیتالی سازی غنا، از برنامه دولت برای صدور مجوز فعالیت شبکه اینترنت ماهواره ای استارلینک در این کشور خبر داده است.
صدور مجوز فعالیت استارلینک در غنا توسط دولت

به گزارش سیتنا، خانم اورسولا اووسو اکوفول، وزیر ارتباطات و دیجیتالی سازی غنا، از برنامه دولت برای صدور مجوز فعالیت شبکه اینترنت ماهواره ای Starlink در این کشور خبر داده است.

وی در توضیحات خود در رابطه با موضوع قطع اینترنت در 18 مارس در صحن پارلمان این کشور گفت: ما مجوز ایستگاه ‌های ماهواره ‌ای را داریم و  وزارتخانه، بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام داده است و آماده ارائه مجوز فعالیت به شرکت ها برای کمک به بهبود دسترسی به اینترنت است و در حال حاضر، شرکت Starlink در حال طی نمودن روند اخذ مجوز می‌باشد.

او همچنین به سازمان‌ ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز توصیه کرد که از این اختلالات اینترنتی درس بگیرند و محتوا، پایگاه‌ های اطلاعاتی، برنامه ‌های کاربردی و خدمات خود را در حداقل دو مرکز داده سطح سه یا چهار در کشور که در مکان‌ های مختلف قرار دارند، ذخیره کنند. علاوه بر این، او استفاده از مرکز داده ملی را به عنوان میزبان اصلی یا پشتیبان بازیابی اطلاعات را نیز توصیه کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-26 15:28

افزودن دیدگاه جدید