کد مطلب: 

292703

برگزاری فراخوان دریافت مقالات تخصصی همکاران در حوزه تحول دیجیتال

به مناسبت بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات، اولین فراخوان دریافت مقالات تخصصی همکاران در حوزه تحول دیجیتال توسط مرکز آپن (مرکز آموزش پژوهش و نوآوری) برگزار می شود.
برگزاری فراخوان دریافت مقالات تخصصی همکاران در حوزه تحول دیجیتال

به گزارش سیتنا، در راستای تاکید بر ضرورت امر پژوهش، به روز رسانی دانش فنی و تخصصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین به منظور ایجاد ارتباط موثر بین پژوهشگران و حوزه های تصمیم گیرنده و اجرایی در شرکت مخابرات، همکاران می توانند حداکثر تا روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ارائه مقالات تخصصی اقدام نمایند.

محورهای ارسال مقاله بر اساس  شش عنصر، پیشرفت ها و چشم اندازهای فناوری ارتباطات، نقش فناوری ارتباطات بر جوامع و اقتصادها، امنیت اطلاعات و حریم خصوصی، استانداردها و تجاری سازی فناوری ارتباطات، دسترسی به ارتباطات در مناطق کم توسعه و نقش فناوری بر محیط زیست است.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه با مراجعه به سامانه مدیریت دانش به نشانی   kms.tci.ir و همچنین تکمیل فرم فراخوان، مقالات خود را ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۶۴۱۲۰۵  اداره مطالعات و مدیریت دانش مرکز آپن تماس حاصل نمایند.

گفتنی ست، نتایج در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه اعلام و پس از بررسی های لازم و انجام داوری به ۵ مقاله برتر در بین مقالات با اهدا جوایز قدردانی می شود.

لازم به ذکر است، مقالاتی که با نگاه تحول دیجیتال نگارش شوند، در ارزیابی و کسب و امتیاز از ضریب بالایی برخوردار هستند و همچنین در این ارزیابی، منطبق بودن موضوع نظرات نویسنده با مسائل و چالش های شرکت نسبت به سایر موضوعات برتری خواهند داشت.

در همین خصوص از تمامی همکاران پژوهشگر و فرهیخته دعوت می شود ضمن توجه به عدم ارائه مقالات کپی یا ترجمه شده در صورت تمایل نسبت به ارائه مقالات خود در محورهای اعلام شده اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-26 13:22

افزودن دیدگاه جدید