کد مطلب: 

292127

وزیر ارتباطات در پاسخ به سیتنا: تعرفه شرکت ملی پست پایین تر از سایر کریرهای پستی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون تعرفه‌ی پایین‌تر کریرهای پستی در مقایسه با تعرفه‌های شرکت ملی پست به سیتنا گفت که محال است جایی را پیدا کنید که تعرفه آن از شرکت ملی پست پایین تر باشد؛ در همین حال مدیرعامل شرکت ملی پست هم ضمن تائید گفته وزیر ارتباطات به سیتنا گفت که تعرفه شرکت ملی پست پایین تر از کریرهای پستی است، اما برخی نیز دامپ می‌کنند.
عیسی زارع پور

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون روند فعالیت اپراتورهای خصوصی پست، اظهار کرد: 16 اپراتور خصوصی به غیر از شرکت ملی پست داریم که در شبکه مرسولات پستی مشغول به فعالیت هستند و لیست آنها در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قابل مشاهده است؛ البته باید گفت که برخی از آنها فعال و برخی دیگر کمتر فعال هستند.

وی پیرامون تعرفه پایین‌تر کریرهای پستی در مقایسه با تعرفه‌های شرکت ملی پست، به سیتنا، گفت: محال است جایی را پیدا کنید که تعرفه آن از شرکت ملی پست پایین تر باشد.

محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست هم ضمن تائید گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که تعرفه شرکت ملی پست پایین تر از کریرهای پستی است اما برخی نیز دامپ می‌کنند.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-10 13:40

افزودن دیدگاه جدید