کد مطلب: 

292075

آغاز همکاری شرکت مخابرات ایران و گروه مپنا در زمینه اینترنت اشیاء

در نشست مشترک مدیران شرکت مخابرات و گروه مپنا، روش‌های توسعه فعالیت و توانمندسازی شرکت مکو با استفاده از زیرساخت کشوری شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های داده و سازمانی و راهکارهای تقویت همکاری دو مجموعه در زمینه‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های دیجیتال بررسی شد.
آغاز همکاری شرکت مخابرات ایران و گروه مپنا در زمینه اینترنت اشیاء

به گزارش سیتنا، نشست مشترک مدیران شرکت مخابرات و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) برای آغاز رسمی همکاری و تشکیل کارگروه‌های مشترک در حوزه اینترنت اشیاء، پنج‌شنبه 17 اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

این نشست که با حضور مهندس مجید‌ سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات و معاونان و مدیران ارشد شرکت و دکتر محمدحسین رفان، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و مدیران این مجموعه در محل شرکت مکو برگزار شد، راهکارهای استفاده از توان شرکت مکو در زمینه مدیریت نوآوری و توسعه کسب و کار مبتنی بر اینترنت اشیاء، علوم داده و هوش مصنوعی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست صمیمی، روش‌های توسعه فعالیت و توانمندسازی شرکت مکو با استفاده از زیرساخت کشوری شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های داده و سازمانی و راهکارهای تقویت همکاری دو مجموعه در زمینه‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های دیجیتال بررسی شد.

شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، یک بنگاه اقتصادی دانش‌بنیان ایرانی است که در سال ۱۳۸۳، در منطقه فردیس کرج تأسیس گردیده است و به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود، در زمینه توسعه، طراحی و ساخت انواع سامانه‌های اتوماسیون و کنترل فرآیندهای صنعتی، فعالیت می‌کند.

فعالیت این شرکت در بخش‌ها و حوزه‌های صنعتی و غیر صنعتی همچون خانه هوشمند و حمل و نقل هوشمند، مدیریت نوآوری و توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری‌های دیجیتال، اینترنت اشیاء، علوم داده و هوش مصنوعی استوار است.

در این نشست، داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان؛ رضا خلیلی، معاون شبکه؛ یاسر باقری، مدیرکل توسعه کسب و کار  و عبدالله بیان، مدیر مخابرات منطقه البرز، مهندس سلطانی را همراهی می کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-09 10:37

افزودن دیدگاه جدید