کد مطلب: 

291573

برنامه اشتغالزایی 103 هزار فرصت شغلی توسط تامین کنندگان شرکت اپل در ویتنام

تامین‌کنندگان شرکت آمریکایی اپل در نظر دارند که در سال جاری با طرح های توسعه خود در ویتنام، برای 103 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کند، که عمده آنها در کارخانجات این شرکت ها در استان بک زانگ در شمال ویتنام می‌باشد.
برنامه اشتغالزایی 103 هزار فرصت شغلی توسط تامین کنندگان شرکت اپل در ویتنام

به گزارش سیتنا، شرکت Foxconn به عنوان بزرگترین تامین‌کننده شرکت اپل، برای سایت تولیدی خود در پارکهای صنعتی Dinh Tram و Quang Chau در شمال ویتنام در نیمه اول سال جاری، 15 هزار نفر و در نیمه دوم سال، 12 هزار نفر را استخدام خواهد کرد.

شرکت New Wing Interconnect Technology به عنوان زیرمجموعه شرکت Foxconn نیز در نظر دارد در مجتمع تولیدی خود در پارک صنعتی Van Trung در استان بک زانگ 27 هزار نفر را استخدام نماید.

شرکت Fukang Technology واحد دیگر تولیدی شرکت Foxconn نیز برنامه‌ریزی نموده است در پارک صنعتی Quang Chau در سال جاری 13.6 هزار نفر را استخدام نماید. همچنین شرکت Fukang Technology دیگر تامین‌کننده برای شرکت اپل نیز در نظر دارد تعداد 47300 نفر نیروی کار برای واحدهای تولیدی خود در پارک‌های فن‌آوری Quang Chau و Van Trung استخدام نماید.

تمامی این شرکتها اعلام نموده‌اند به نیروی کار از 18 سال تا 40 سال با مدرک دیپلم نیاز داشته و حقوق پایه این افراد پنج میلیون دونگ (معادل 203.8 دلار ) به همراه بیمه اجتماعی و سایر امتیازات خواهد بود. بطور متوسط حقوق این افراد پس از دریافت سایر رفاهیات، نزدیک به هشت الی 9 میلیون دونگ (معادل 330 دلار) خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-26 11:01

افزودن دیدگاه جدید