کد مطلب: 

291282

ضرورت تلاش صدا و سیما برای تثبیت زیست بوم دانش بنیان در کشور

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که صدا و سیما باید مکمل پارک علم و فناوری در ترویج دانش و فناوری و تثبیت حوزه دانش بنیان در کشور باشد.
ضرورت تلاش صدا و سیما برای تثبیت زیست بوم دانش بنیان در کشور

به گزارش سیتنا، دکتر  پیمان جبلی ضمن بازدید از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان خواستار رفع نیازهای فنی صداو سیما توسط واحدهای دانش بنیان این مرکز شد.

دکتر پیمان جبلی در این بازدید اظهار داشت: پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان نشان دهنده دانش و استعداد جوانان سیستانی و بلوچ است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با توجه به پیشرفت چشمگیر مجموعه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان این مرکز می‌تواند علاوه بر رفع نیازهای استان برای نیازهای ملی نیز راهکارهای مناسبی ارائه دهد و صدا و سیما نیز در این مسیر می‌تواند مکملی باشد تا فناوری‌های نوین تولید شده توسط واحدهای مستقر در این پارک در معرض دید نیازمندان حوزه‌های مختلف قرار گیرد.

جبلی خاطرنشان کرد: علاوه بر این صدا و سیما باید در تثبیت زیست بوم دانش بنیان در کشور و خصوصاً در سیستان و بلوچستان تلاش کند چرا که مجموعه‌هایی مانند پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان حلقه‌های اتصال بین دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز صنعتی هستند و این واحدها می‌توانند نیازهای کشور را در حوزه‌های مختلفی مرتفع سازند و کشور را در مقابل تحریم‌ها مقاوم‌تر از پیش سازند.

جبلی اذعان داشت: در سال اخیر پیوند مناسبی بین پارک علم و فناوری و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برقرار شده که در آینده باید این پیوند مستحکم‌تر شود تا نیازهای فنی مرکز توسط واحدهای دانش بنیان مجموعه مرتفع شود.

ضرورت تلاش صدا و سیما برای تثبیت زیست بوم دانش بنیان در کشور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-19 09:06

افزودن دیدگاه جدید