کد مطلب: 

291246

سلطانی: توسعه پایه‌ای ارتباطات با هم‌افزایی مدیران استانی محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در دیدارهای مختلف با مدیران استانی، تعامل و همفکری مناسبی برای توسعه عملی و پایه‌ای صنعت پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود.
سلطانی: توسعه پایه‌ای ارتباطات با هم‌افزایی مدیران استانی محقق می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در دیدار با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به نقش مهم حوزه فناوری ارتباطات در عدالت، اشاعه دین، انقلاب اسلامی و گسترش آن از مجراهای ارتباطی به مردم دنیا گفت: بسترهای ارتباطی زمینه نزدیکی انسان‌هاست و در راستای گسترش فرهنگ و آموزش و سواد رسانه‌ای باید از ابزارهای ارتباطی بهره‌مند شد.

وی افزود: باید ضمن شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای ابزار ارتباطی، از آن در مسیر اهداف و فرهنگ و گسترش علم و دین استفاده کنیم.

سلطانی ضمن بیان اقدامات و عملکرد کارکنان مخابرات ایران و منطقه قزوین در خصوص انتخابات پیش رو، با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تأمین‌کننده امنیت کشور است، تأکید کرد: مجموعه مخابرات، تمام تلاش خود رابه کار گرفته که تا زمان شروع انتخابات، حداکثرِ شعب اخذ رأی در اقصی‌نقاط استان‌ها به لحاظ زیرساخت‌های مخابراتی تأمین شوند.

در این دیدار آیت‌الله عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز ضمن تقدیر از عملکرد شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات منطقه قزوین گفت: در انقلاب و اسلام، همه دغدغه ما این است که نسخه دین، باید فاخر باشد تا از ظرفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای تولید محتوای فاخر و حمایت از اساس و کانون خانواده، نسخه به‌روز و مطابق فکر نسل جوان ارائه شود.

امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: ما زیرساخت‌های معنوی بسیاری داریم که در فرهنگ غربی نیست و این زیرساخت‌ها با استفاده از صنعت مخابرات که عدالت آموزشی را نیز شامل می‌شود، باید به آحاد مردم عرضه گردد.

سلطانی: توسعه پایه‌ای ارتباطات با هم‌افزایی مدیران استانی محقق می‌شود

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-18 13:59

افزودن دیدگاه جدید