کد مطلب: 

291095

ببینید| دهقانی: پارک علم و فناوری مشترک ایران و ازبکستان در سمرقند ساخته می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به راه اندازی پارک علم و فناوری مشترک ایران و ازبکستان گفت: مکانی هم برای این پارک علم و فناوری مشخص شده که احتمالا در شهر سمرقند و در کنار دانشگاه این شهر خواهد بود.
روح الله دهقانی

به گزارش سیتنا، روح الله دهقانی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: با حرکتی که برای حمایت از هوش مصنوعی انجام شده در ابتدای سال آینده خروجی این بخش را خواهیم دید.

معاون علمی، فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: همچنین امروز عصر اولین جلسه کارگروه شورای راهبری هوش مصنوعی برگزار می شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره راه اندازی پارک علم و فناوری گفت: ما با کشور ازبکستان بحث راه اندازی پارک علم و فناوری مشترک را پیش می‌بریم.

دهقانی خاطرنشان کرد: با طرف ازبک در این باره صحبت شده و مکانی هم برای این پارک علم و فناوری مشخص شده که احتمالا در شهر سمرقند و در کنار دانشگاه این شهر خواهد بود.

معاون علم و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: تعاملات برای جایابی دقیق پارک علم و فناوری بین ایران و ازبکستان و فراخوان برای جذب شرکت‌ها در حال انجام است. من دوست داشتم که قبل از سال جدید کار جذب شرکت‌ها انجام شود اما با توجه به تغییر وزیر علوم ازبکستان و وقفه ای که به این خاطر در کار ایجاد شده تا پیش از خرداد سال آینده کارها در این باره انجام خواهد شد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-14 12:38

افزودن دیدگاه جدید