کد مطلب: 

290697

افتتاح پنج پروژه ارتباطی و ارتقاء سایت‌های تلفن همراه در شهرستان طبس

استاندار خراسان جنوبی از افتتاح پنج پروژه ارتباطی و ارتقاء سایت‌های تلفن همراه در شهرستان طبس در دومین روز دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح‌ها با هدف دسترسی ۴۰۰ خانوار روستایی به شبکه ارتباطی کشور و اینترنت پرسرعت همراه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.
افتتاح پنج پروژه ارتباطی و ارتقاء سایت‌های تلفن همراه در شهرستان طبس

به گزارش سیتنا، جواد قناعت در جریان سفر به طبس و در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با دهه فجر امسال ۹۱۴ پروژه با اعتبار ۳۸۰ هزار میلیارد ریال معادل ۳۸ همت در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان کرد: از این تعداد ۸۷۱ پروژه با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح و ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌ زنی می‌شود.

استاندار با اشاره به افتتاح و کلنگ‌ زنی ۸۵ پروژه در شهرستان طبس با اعتبار سه هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان، گفت: از این تعداد ۸۳ پروژه افتتاح و سه پروژه هم کلنگ‌زنی می‌شود.

قناعت افزود: عملیات اجرایی یکی از طرح‌های مهم شهرستان طبس که با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در لیست پروژه‌ های دهه فجر استان قرار گرفته، در اسفندماه آغاز شد.

وی از افتتاح پنج پروژه ارتباطی و ارتقاء سایت‌های تلفن همراه در شهرستان طبس در دومین روز دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح‌ها با هدف دسترسی ۴۰۰ خانوار روستایی به شبکه ارتباطی کشور و اینترنت پرسرعت همراه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.

قناعت افزود: پروژه احداث و اجرای آسفالت مجتمع خدماتی رفاهی خسرو آباد با هزینه بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال، کارخانه تولید کننده انواع هیدروکربن‌های سبک و سنگین، کارخانه بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات با اعتبار شش میلیارد تومان و بهره‌برداری از معدن زغال‌سنگ حرارتی اسفندیار با سرمایه‌ گذاری ۸۸۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی در دومین روز دهه فجر در شهرستان طبس بود.

وی با تأکید براینکه به ظرفیت معادن در راستای توسعه اقتصادی استان توجه ویژه ای داریم، اضافه کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ذخایر معدنی و ایجاد واحدهای فرآوری بیش از گذشته از ظرفیت معادن استان بهره ببریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-04 10:12

افزودن دیدگاه جدید