کد مطلب: 

289242

اتصال 650 روستای استان قزوین به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از اتصال چهار روستای دیگر استان، به اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار تلفن همراه خبر داد.
اتصال 650 روستای استان قزوین به اینترنت پرسرعت

به گزارش سیتنا، حجت اله امینی از اتصال چهار روستای دیگر به شبکه ارتباطی کشور خبر داد و گفت: با اتصال این روستاها، در شهرستانهای آوج و قزوین ، جمعیتی بالغ بر 894 نفربه اینترنت پرسرعت تلفن همراه دسترسی خواهند داشت.

امینی افزود: این اقدامات با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از محل اعتبارات دولتی توسعه ارتباطات روستایی (USO) و توسط شرکت ارتباطات همراه اول و با همت مخابرات منطقه قزوین در راستای توزیع عادلانه امکانات ارتباطی، در جهت توسعه مناطق روستایی، دسترسی به خدمات الکترونیکی دولت در قالب شبکه ارتباطی کشور، خدمات آموزشی و همچنین رونق کسب و کارهای روستایی انجام می گیرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: قانقانلو با 105خانوار و 313 نفر جمعیت در شهرستان آوج، روستاهای ماهین با 124 خانوار و 340 نفر جمعیت، نصیرآباد با 33 خانوار و 90 نفر جمعیت و یمقان با 55 خانوار و 151 نفر جمعیت از بخش طارم سفلی شهرستان قزوین، به روستاهای 20 خانوار دارای اینترنت پرسرعت اضافه شدند.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دراستان قزوین،تصریح کرد: تاکنون از مجموع 698 روستای بالای 20 خانوار استان، بیش از 650 روستا از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده و باقیمانده نیز در حال اجرای عملیات عمرانی و یا ارتقاء تجهیزات بوده و امیدواریم تا انتهای سال جاری، تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان از طعم شیرین فناوری اطلاعات بهره مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-27 09:10

افزودن دیدگاه جدید