کد مطلب: 

288762

قطار توسعه اینترنت پهن باند روستایی به 40 روستای دیگر آذربایجان غربی رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان‌ غربی از اتصال 40 روستای آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت و شبکه ارتباطی کشور خبر داد و گفت: با ارتقاء 36 سایت، 2021 خانوار روستایی با هزینه کرد 720 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح USO از اینترنت پرسرعت بهرمند شدند.
قطار توسعه اینترنت پهن باند روستایی به 40 روستای دیگر آذربایجان غربی رسید

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی‌نژاد تصریح کرد: روستای گلمانخانه شهرستان ارومیه، دلاوران، اوغن، کانی کله، هوارابید شهرستان پیرانشهر، ماراکمی شهرستان ماکو، شکربگ شهرستان مهاباد، اغبلاغ علیا شهرستان تکاب، قزیل بلاغ شهرستان چالدران، خورابلو شهرستان شوط و 30 روستای شهرستان بوکان با جمعیتی بالغ بر 2هزار نفر از بستر شبکه ارتباطی کشور و اینترنت پرسرعت بهرمند شدند تا قدمی دیگر برای تحقق وعده دولت هوشمند برداریم.

جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات ضمن تبیین وضعیت توسعه ای استان گفت: در حال حاضر پوشش اینترنت روستاهای بالای بیست خانوار استان 87 درصد است و تلاش می کنیم تا پایان سال جاری با پوشش اینترنت روستاهای باقیمانده 100 درصد این روستاها را پوشش دهیم.

بر اساس این گزارش زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت هوشمند و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-14 11:56

افزودن دیدگاه جدید