کد مطلب: 

288390

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب!

یک تولیدکننده محتواهای ویدئویی برای سایت «یوتیوب» در آمریکا، برای سقوط عمدی هواپیمای خود به شش ماه زندان محکوم شد.
سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب!

به گزارش سیتنا از یورونیوز، این مرد ۳۰ ساله برای اینکه بتواند ویدئویی از نجات خودش با چتر نجات تهیه کند به طور عمدی زمینه سقوط هواپیمایش را فراهم کرده بود.

در این کلیپ ویدیویی که از نوامبر ۲۰۲۱ میلیون ها بار دیده شده است، تروور جیکوب که علاقه زیادی به ورزش‌های خطرناک دارد، قبل از اینکه خود را با یک چوب سلفی در دستش از هواپیما بر فراز کالیفرنیا به پایین پرت کند، به نظر می رسد که در حین پرواز دچار مشکل فنی شده است.

این حادثه با استفاده از دوربین های نصب شده در هواپیما از همه جهات فیلمبرداری شده است. اما آنطور که وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای توضیح داده، این سانحه در واقع با تمام جزئیاتش توسط این خلبان باتجربه با هدف تبلیغ شرکتی که با آن قرارداد اسپانسری امضا کرده بود، برنامه ریزی شده بود.

این یوتیوبر که قبلا نماینده ایالات متحده در مسابقات اسکیت بازی‌های المپیک زمستانی در سوچی در سال ۲۰۱۴ بود، مایل بود در این ویدیو کیف پولی را که توسط شرکت حامی مالی او ساخته شده بود نشان دهد.

دادستان‌های این پرونده می‌گویند جیکوب «با هدف جلب پوشش رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی برای منافع مالی مرتکب این جرم شده است» و «تحمل این نوع رفتار بی‌پروا» غیرممکن است.

او پس از این حادثه به مقامات گفت نمی‌داند هواپیما در کجا سقوط کرده است. اما اسناد دادگاه نشان می داد که او و دوستش با استفاده از هلیکوپتر بقایای هواپیما را از جنگل بیرون آورده و سپس جیکوب هواپیما را به قطعات کوچک برش داده و در ظروف زباله انداخته است.

او همچنین اعتراف کرد که با گزارش دروغ مبنی بر اینکه هواپیما با مشکل فنی مواجه شده، به بازرسان دروغ گفته است.

این مرد برای کارشکنی در کار تحقیق پلیس فدرال آمریکا مجرم شناخته شده بود و با مقام‌های قضایی برای اعتراف به جرم خود در ازای تخفیف مجازات به توافق دست یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-05 22:58

افزودن دیدگاه جدید