کد مطلب: 

288047

کاهش هزینه‌های رومینگ بوتسوانا و نامیبیا

در جریان امضای یادداشت تفاهم بین سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نامیبیا و همتای آن، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بوتسوانا، نرخ‌های مقرون به صرفه‌ای برای داده‌های رومینگ بین دو کشور به ارمغان خواهد آمد.
کاهش هزینه‌های رومینگ بوتسوانا و نامیبیا

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه نیو ارا، تولاگانو سگوکگو، وزیر ارتباطات، دانش و فناوری کشور بوتسوانا از پیشرفت نامیبیا در زمینه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ITC) تحت تاثیر قرار گرفته است.

وزیر مذکور که از 15 تا 19 ماه نوامبر سالجاری میلادی طی دیدار دوجانبه در کشور نامیبیا حضور داشت، در جریان امضای یادداشت تفاهم بین سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نامیبیا (Cran) و همتای آن، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بوتسوانا (Bocra) در شهر سواکوپمند مصاحبه و اعلام کرد: "من به ویژه خوشحالم زیرا فکر می‌کنم در مذاکراتمان با وزیر ارتباطات نامیبیا پیا موشلنگا به طور ویژه بر نرخ رومینگ تاکید کردیم. اما می‌بینید که قراردادی که امروز امضا می‌شود زمینه‌های همکاری دوجانبه را گسترش داده است و من باید از هر دو نهاد فوق الذکر در اصل به خاطر عمل نمودن به آنچه گفته ایم و گسترش این همکاری‌ها تقدیر و تشکر نمایم. این توافق به مقامات کشورها اجازه می دهد تا در موضوعات مربوط به امنیت سایبری، حفاظت از داده‌ها و داده‌های رومینگ و موارد دیگر، همکاری کنند.

این تفاهم نامه نرخ های مقرون به صرفه ای را برای داده‌های رومینگ بین دو کشور به ارمغان خواهد آورد. این همکاری ارتباطات، تجارت و روابط مردم با مردم را به نفع هر دو اقتصاد افزایش می دهد.

در میان دیگران، وزیر بوتسوانا و هیات او شامل پونتشو پوسوتسیل، دبیر دائمی وزارت ارتباطات، دانش و فناوری، از کابل فرود Google Equiano و سیستم کابلی غرب آفریقا (WACS) بازدید نمودند.

این هیات همچنین از بندر خشک بوتسوانا در خلیج والویس و همچنین دفاتر شرکت مخابرات نامیبیا در ویندهوک و سواکوپموند بازدید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-28 11:21

افزودن دیدگاه جدید