کد مطلب: 

287519

معرفی مناطق برتر در ارزیابی شش ماهه شرکت مخابرات ایران

معاون راهبرد و توسعه کسب‌و‌کار شرکت مخابرات ایران استان‌های قم، البرز، سمنان، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مرکزی را مناطق برتر در ارزیابی شش ماهه شرکت مخابرات معرفی کرد.
معرفی مناطق برتر در ارزیابی شش ماهه شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مهندس شکوری در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات با بیان اینکه در شش ماه گذشته جنب و جوش خوبی در توسعه شبکه و زمینه سازی برای ورود بهتر به بازار و درآمدزایی در مجموعه مناطق مخابراتی ایجاد شده، اظهار داشت، برای دستیابی به نتایج بهتر نیازمند تحول در حوزه های کسب و کار و بهبود تجربه مشتری هستیم.

وی افزود: مدل ارزیابی شرکت مخابرات ایران نیز با دریافت بازخورهای مختلف، بهبود می یابد تا ارزیابی مناطق از قوام و صحت بیشتر و مطمئن تری برخوردار باشد. بخش دیگری از ارزیابی با توجه به پیشرفت خود استان نسبت به ثمره ارزیابی قبلی است.

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: ارزیابی ها در سه گروه صورت گرفت و تهران، البرز، آذربایجان شرقی، گروه اول، استان های قم، مرکزی، اردبیل گروه دوم و استان های سمنان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در گروه سه حائز رتبه بندی برتر شدند.

معرفی مناطق برتر در ارزیابی شش ماهه شرکت مخابرات ایران

وی در تشریح و کسب رتبه برتر، حاشیه سود، واریزی وجه نقد، تحقق در آمد عملیاتی، وصول مطالبات و آرپوی تجاری و توجه به هزینه های مالی را از موارد با اهمیت در این رتبه بندی اعلام کرد.

شکوری با بیان اینکه منطقه اصفهان با پیشرفت سه رتبه ارتقا، بهترین ارتقا را ثبت کرد گفت: استان های خراسان جنوبی، قم، قزوین و کرمانشاه بیشترین پیشرفت را پس از استان اصفهان در بین مناطق مختلف مخابراتی کشور کسب کرده اند.

مهندس حسنی: استقلال نسبی مناطق مخابراتی در حوزه تجاری در درآمدزایی شرکت موثر است

مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز در این نشست با تشریح لزوم کاهش بوروکراسی شرکت برای رقابت با شرکت های FCP که چابکی بیشتری دارند گفت: استعداد نسبی استان ها در اجرای پروژه ها می تواند در تجاری سازی و درآمدزایی بیشتر مناطق مخابراتی موثر باشد.

محسنی گفت: تقویت نگاه تجاری برای کارکنان شرکت های پیمانکاری مخابرات که اکثریت کارکنان را تشکیل می دهند در برنامه تحول تاثیر قابل توجهی دارد.

وی همچنین افزود: ایجاد مزیت های نسبی در ارایه سرویس ها و ارایه مشوق های مختلف در سرویس های مختلف در استقبال مشتریان بسیار موثر است.

علی اصغر پور :کاهش فاصله نمرات ارزیابی استان ها، نشانگر بهبود و توازن فعالیت مناطق مخابراتی است

مدیرمخابرات منطقه خراسان شمالی، همچنین در این نشست گفت: کاهش فاصله نمرات استان ها در ارزیابی شش ماهه نشانگر حرکت یکپارچه، کاهش نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت در مناطق مخابراتی کشور است.

اصغرپور با تشریح نکات بهبودیافته در ارزیابی مخابرات خراسان شمالی گفت: در شش ماه گذشته در دیتای تجاری FTTH و VDSL جزء رتبه های برتر مخابرات کشور بوده ایم.

وی افزود: در ایجاد درآمد برای مخابرات، هزار راه نرفته داریم که با نگاهی و به بخش های مختلف شرکت مخابرات و حوزه های بسیار گسترده فعالیت شرکت میتوانیم به مرور ابعاد جدیدی برای درآمدزایی با پیشرانی بخش تجاری شرکت برسیم.

علی اصغرپور گفت: برخی نکات کوچک و توجه به درآمد زایی از کسب های تجاری موجود می تواند در باور به پیشرفت و سودآوری از بخش های مختلف که تا به حال در آنها ورود نکرده ایم موثر باشد.

وی با اشاره به فعالیت های مخابرات خراسان شمالی در روستاهای استان گفت: در این مناطق که شاید انتظار درآمدزایی مناسبی نبوده به آرپوی قابل توجهی دست یافته ایم که نشانگر نکات مغفول مانده در درآمدزایی تجاری است.

مدیرمخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: تبدیل مشتریان تجاری از سیم مسی به فیبرنوری از اولویت های اصلی مجموعه مخابرات در تمام استان ها است که در خراسنا شمالی تلاس داریم این مورد را تا حداکثر امکان به اجرا برسانیم.

مدیر مخابرات منطقه مرکزی برنقش موثر ارزیابی های ماهانه مناطق در توسعه یکپارچه شرکت مخابرات ایران  تاکید کرد

لطفی، مدیر منطقه مرکزی نیز در این نشست ضمن تشریح عملکرد مخابرات منطقه مرکزی اظهار داشت: ارزیابی  های مستمر و چند ماهه مخابرات ایران به اشتراک گذاری تجربیات موفق بسیار اثر  گذار است.

لطفی با اشاره به نکات فوق افزود، برنامه ریزی دقیق و متوازن در پروژه های ملی مخابرات مانند طرح نجما ، و ایجاد  یک سامانه مناسب وو روان برای ثبت نام کاربر و ومشتری در موقعیت طرح ها و ارائه سرویس به کار بران نهایی بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-16 09:25

افزودن دیدگاه جدید