کد مطلب: 

287304

شرکت ارتباطات زیرساخت: لینک‌های اینترنت بین الملل، در وضعیت نرمال قرار گرفت

در پی اختلال اینترنتی عصر شنبه به دلیل قطع برخی از لینک‌های بین الملل که نت‌بلاکس مدت زمان آن را چهار ساعت اعلام کرد، شرکت ارتباطات زیرساخت دقایقی پیش اعلام کرد که با توجه به پیگیری های انجام شده، عملیات اجرایی لازم جهت رفع مشکلات مسیرهای فیبرنوری در خاک ارمنستان انجام شد و از ساعت 35: 20 تمامی لینک های اینترنت بین الملل قطع شده، در وضعیت نرمال قرار گرفت.
شرکت ارتباطات زیرساخت: لینک‌های اینترنت بین الملل، در وضعیت نرمال قرار گرفت

به گزارش سیتنا، به دنبال اختلال اینترنتی به دلیل قطع برخی از لینک‌های بین الملل که پیش از ساعت 15 امروز شنبه حادث شده بود، شرکت ارتباطات زیرساخت دقایقی پیش اعلام کرد که با توجه به پیگیری های انجام شده، عملیات اجرایی لازم جهت رفع مشکلات مسیرهای فیبرنوری در خاک ارمنستان انجام شد و از ساعت 35: 20 تمامی لینک های اینترنت بین الملل قطع شده، در وضعیت نرمال قرار گرفت.

در پی اختلال اینترنتی عصر امروز، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده بود: به دلیل قطعی فیبرنوری در خارج از کشور، برخی از لینک های بین الملل ورودی از خاک ارمنستان در ساعت ۱۴:۴۸ دچار قطعی شده است.

در ادامه اطلاعیه شرکت زیرساخت امده بود: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، بالانس پهنای باند روی سایر مسیرها انجام شده و پیگیری‌های فنی لازم جهت رفع خرابی در حال انجام است و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد گردید.

در همین حال، نت بلاکس هم مدت زمان این اختلال اینترنتی در ایران به دلیل قطع لینک‌های ارتباطی از مسیر ارمنستان را حدود چهار ساعت اعلام کرد.

شرکت ارتباطات زیرساخت: لینک‌های اینترنت بین الملل، در وضعیت نرمال قرار گرفت

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-11-11 22:14

افزودن دیدگاه جدید