کد مطلب: 

287079

رئیس رگولاتوری: شرکت مخابرات نقش بسزایی در ارائه بستر ارتباطات امن دارد

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت مادر تخصصی، نقش بسزایی در ارائه بستر ارتباطات امن را دارد و ما با برگزاری جلسات مکرر می‌توانیم به هم‌افزایی بیشتر بین مجموعه وزارت ارتباطات با شرکت مخابرات نائل شویم تا با یک برنامه اصولی و گام به گام مشکلات جاری این شرکت ساماندهی شود.
امیر لاجوردی

به گزارش سیتنا، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و تیم همراه (یکشنبه ۱۴ آبان ماه) با حضور دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره، مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره و  مهندس مجید سلطانی مدیرعامل و همچنین دیگر اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت مخابرات ایران از مرکز عملیات شبکه مخابرات ایران و قسمتهای مختلف مرکز نهری بازدید کردند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اهمیت پایداری ارتباطات در کشور گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت مادر تخصصی نقش بسزایی در ارائه بستر ارتباطات امن را دارد.

وی همچنین افزود: با برگزاری جلسات مکرر و منظم می توانیم به هم افزایی بیشتر بین مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت مخابرات نائل شویم و با یک برنامه اصولی و گام به گام مشکلات جاری شرکت مخابرات ساماندهی شود.

در این بازدید، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز اظهار داشت: می توانیم با هم افزایی بین فعالان عرصه ارتباطات با محوریت وزارت ارتباطات به توسعه همه جانبه و هدفمند ICT  کشور کمک کنیم و  در این مسیر نقش ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران با کمک سازمان تنظیم مقررات در توسعه طرحهای مخابراتی حیاتی است.

مهندس مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر از بازدید مدیران سازمان تنظیم  مقررات با تاکید بر اقدام هر دو مجموعه برای هم افزایی بیشتر خاطر نشان کرد:مخابرات در ارتباطات کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در آینده نزدیک تاثیر همه جانبه این نقش بیشتر به منصه ظهور می رسد و در این مسیر آماده هرگونه همکاری و مشارکت با وزارت ارتباطات هستیم.

وی همچنین به اهمیت نقش سازنده و حمایت سازمان تنظیم مقررات، از شرکت مخابرات ایران، به عنوان مجموعه اصلی فراهم کننده زیرساخت ارتباطی برای اپراتورها و فعالان حوزه ICT کشور تاکید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-06 09:49

افزودن دیدگاه جدید