کد مطلب: 

286426

خودروساز چینی یک گوشی با ترکیبی از آیفون و سامسونگ تولید می‌کند!

شرکت خودروساز چینی «جیلی» که مدتی است تحت عنوان «میزو» به صنعت ساخت تلفن همراه وارد شده است، از جدیدترین مدل گوشی خود که در طراحی ظاهری آن از ترکیب آیفون و سامسونگ الهام گرفته است، رونمایی کرد.
خودروساز چینی یک گوشی با ترکیبی از آیفون و سامسونگ تولید می‌کند!

به گزارش سیتنا، این شرکت چینی از جدیدترین گوشی خود تحت عنوان «میزو ۲۰ کلاسیک» که طراحی لبه آن مشابه آیفون بوده و پنل پشتی آن الهام گرفته از گلکسی اس۲۳ سامسونگ است، رونمایی کرد.

پرچم‌دار میزو ۲۰ کلاسیک در مراسم رونمایی در سه رنگ جذاب سبز، خاکستری و سفید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شد.

خودروساز چینی یک گوشی با ترکیبی از آیفون و سامسونگ تولید می‌کند!

بر اساس بیانیه‌ای که میزو منتشر کرد، این گوشی خاص علاوه بر بهره‌مندی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 به رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی نیز مجهز شده است.

همچنین نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از دیگر مزایای این گوشی است. ضمن اینکه در این گوشی از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

چیدمان دوربین‌های پشتی میزو ۲۰ کلاسیک مشابه گوشی‌های گلکسی S سامسونگ طراحی شده و کیفیت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسل عنوان شده است. ضمن اینکه دوربین سلفی پرچم‌دار جدید میزو، ۳۲ مگاپیکسلی است که درون حفره روی نمایشگر قرار دارد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-10-20 18:02

افزودن دیدگاه جدید