کد مطلب: 

285915

افتتاح پلتفرم تجاری الجزایر در داکار

یکی از شرکت‌های تابعه انجمن نمایشگاه‌ها و صادرات الجزایر (SAFEX) که 54 شرکت را گرد هم می‌آورد، پلتفرم تجاری EPE TASDIR SPA را در داکار در مرکز تجارت خارجی بین المللی سنگال افتتاح کرد.
افتتاح پلتفرم تجاری الجزایر در داکار

به گزارش سیتنا، پلتفرم تجاری EPE TASDIR SPA، یکی از شرکت های تابعه انجمن نمایشگاه‌ها و صادرات الجزایر (SAFEX) که 54 شرکت را گرد هم می آورد، در داکار، در مرکز تجارت خارجی بین المللی سنگال (CICES) افتتاح شد.

طیب زیتونی، وزیر تجارت و توسعه صادرات الجزایر طی سخنانی با تشکر از دولت سنگال که این فضا را فراهم کرده است، ابراز امیدواری کرد که این امر بتواند مرکز تجارت خارجی بین‌المللی سنگال (CICES) و انجمن نمایشگاه‌ها و صادرات الجزایر (SAFEX) را به هم پیوند ‌دهد.

به گفته وی، هدف ارائه یک پلتفرم اختصاصی برای شرکت‌ها و اپراتورهای الجزایری است تا آنها شروع به عرضه محصولات، دانش و تجربیات خود در بازار سنگال کنند.

زیتونی خاطر نشان کرد: برای انجام فعالیت های تجاری بین دو کشور، داشتن حمایت مالی قابل توجه از طریق  بانک الجزایر- سنگال (ABS) که به تازگی در داکار افتتاح شده حائز اهمیت است.

وی افزود که نه تنها برای تامین مالی عملیات واردات و صادرات بلکه برای حمایت از دولت سنگال مقامات الجزایر می خواهند از طریق این سرمایه گذاری‌ها زمینه‌های همکاری را توسعه دهند و او بانک الجزایر - سنگال را به عنوان یک شریک استراتژیک برای نفوذ به بازار آفریقا می‌بیند.

وی افزود: از طریق سنگال، ما می خواهیم در سراسر منطقه غرب افریقا که از 300 میلیون مصرف کننده تشکیل شده است تجارت کنیم.

صالحو کیتا، مدیرکل مرکز تجارت خارجی بین‌المللی سنگال (CICES) نیز از تحقق روابط تاریخی بین دو کشور استقبال نمود و خاطر نشان کرد: هدف این پلتفرم بیش از هر چیز کمک به فعالان اقتصادی، حرکت در جهت ارتقای اقتصادی دو کشور و رفع نیازهای مشروع عموم مردم است.

به گفته کیتا، همه شرایط برای تقویت همکاری‌های دوجانبه، تجاری و اقتصادی بین سنگال و الجزایر فراهم شده و این مرکز تفاهمنامه همکاری با انجمن نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌های الجزایر (SAFEX) برای سازماندهی مشترک رویدادهای اقتصادی و رویدادهای تجاری امضا کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-10-07 08:04

افزودن دیدگاه جدید