کد مطلب: 

284285

ببینید| اظهارات وزیر نفت پیرامون سرمایه‌گذاری در برقی شدن تاکسی‌های شهری

وزیر نفت گفت: کار مشترک بین وزارت نفت، وزارت صمت و شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا شامل برقی شدن خودروهای عمومی تهران است و افرادی که در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، وزارت نفت معادل ما به ازای سوختِ صرفه‌جویی شده، به قیمت فوب خلیج فارس به سرمایه‌گذار اعتبار می‌دهد.
جواد اوجی

به گزارش سیتنا، جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (یکم شهریورماه)، با اشاره به اینکه دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین نداشته و ندارد، گفت: تاکسی‌های اینترنتی سهمیه اعتباری داشتند که از طریق بانک ملت انجام می‌شد چون در ردیف بودجه درنظر گرفته شده بود؛ در ردیف بودجه امسال این موضوع پیش‌بینی نشده است و ما پیشنهاد دادیم که در دستور کار دولت قرار گیرد و اختلاف بین سهمیه آزاد و سهمیه ۱۵۰۰ تومانی پرداخت شود.

وی، ادامه داد: بیش از سال گذشته بنزین تولید می کنیم و تعداد کارت‌های سوخت جایگاه‌ها کمتر شده است.

وزیر نفت، تاکید کرد: در مسیر زائران اربعین ذخایر خوبی پیش‌بینی شده است، جایگاه‌ها تکمیل شده تا لب مرز، حتی برای آن طرف مرز هم پنج میلیون لیتر گازوئیل پیش‌بینی شده است تا زائران عزیز دچار مشکل نشوند و ذخایر ما خوب است و مردم نگران نباشند؛ سهمیه هیچ جایگاهی را کم نکرده‌ایم.

حمایت وزارت نفت از سرمایه گذاران بخش خودروهای عمومی برقی

اوجی، افزود: کار مشترک بین وزارت نفت و صمت و شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا شامل برقی شدن خودروهای عمومی تهران است و افرادی که در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، وزارت نفت معادل ما به ازای سوختِ صرفه جویی شده، به قیمت فوب خلیج فارس به سرمایه گذار اعتبار می‌دهد و این طرح از تاکسی‌ها و وانت بارها شروع می‌شود و انقلابی در این صنعت خواهد بود و کاهش آلایندگی در شهر تهران را در پی دارد.

وی، اشاه کرد: به طور جد یک کار مشترکی را بین وزارت نفت، وزات صمت و شهرداری تهران در خصوص کاهش آلایندگی هوای تهران را پیگیری می کنیم تا به زودی عملیاتی شود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.4 (7 رای)
سیتنا 5
2023-08-23 10:32

افزودن دیدگاه جدید