کد مطلب: 

283334

تبعیت روبیکا از رأی شورای صدور مجوز ساترا

نماینده سکوهای صوت‌و تصویر فراگیر در کمیته تدوین مقررات ساترا، گفت: هر چند برخی قسمت‌های برنامه «مهلا» در پخش اول فاقد مجوز بوده است، اما در حال حاضر تمام قسمت‌های این برنامه مجوز ساترا را دارد.
تبعیت روبیکا از رأی شورای صدور مجوز ساترا

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، لیلا آمره گفت: تعلل روبیکا در اخذ به‌موقع مجوز ساترا برای انتشار برخی قسمت‌های اولیه برنامه «مهلا» باعث شد تا این تصور ایجاد شود که روبیکا از قوانین نمایش خانگی سرپیچی کرده است درحالی‌که مدیران روبیکا اعلام کردند روبیکا تابع رأی شورای صدور مجوز ساتراست و در حال حاضر تمام قسمت‌های برنامه «مهلا» با نظرات ممیزی ساترا مطابقت دارد.

وی تأکید کرد: وقتی رسانه‌ای به‌دنبال اصلاح محتوای خود مطابق با آیین‌نامه‌های محتوایی ساتراست، آیا این موضوع به معنای تلاش برای رعایت قانون نیست؟

نماینده رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در کمیته تدوین مقررات ساترا خاطرنشان کرد: حذف بخشی از قسمت هشتم برنامه «مهلا» مربوط به خاطرات دختر شهید حاج قاسم سلیمانی درخصوص سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌ پدر ایشان باعث شد تا این شائبه ایجاد شود که ساترا مانع پخش این بخش شده در حالی‌که این سازمان اعلام کرد بخش مذکور به تشخیص ساترا حذف نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-07-30 11:16

افزودن دیدگاه جدید