کد مطلب: 

283156

عدم تناسب هزینه و درآمد مخابرات؛ یکی از علل مسائل بازنشستگان و کارکنان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یکی از مهمترین علل مسائل بازنشستگان و کارکنان شرکت مخابرات ایران عدم تناسب هزینه و درآمد این شرکت است که با حل این موضوع بسیاری از مسائل مالی و دغدغه ها حل و فصل خواهد شد.
 مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در این جلسه که دوم مرداد ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران این مجموعه در سالن ویدئو کنفراس ساختمان وفا غفاریان برگزار شد با تبیین وضعیت موجود صنعت مخابرات کشور، یکی از مهمترین علل مسائل بازنشستگان و کارکنان را عدم تناسب هزینه و درآمد شرکت دانست که با حل این موضوع بسیاری از مسائل مالی و دغدغه ها حل و فصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های همکاران بازنشسته، مخابرات را وام دار تلاش های آنان دانست و از بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان ارزشمند سازمان یاد کرد و اظهار داشت: در هر سازمانی، بازنشستگان به عنوان عناصر ارزشمند محسوب می شوند.

سلطانی، در این جلسه ضمن شنیدن سخنان، خواسته ها و دغدغه های آنان خاطرنشان کرد: رویکرد این شرکت توجه به جایگاه و منزلت بازنشستگان می باشد.

وی همچنین افزود: بازنشستگان، و مدیران مخابرات باید با وحدت و همدلی و همفکری و ارائه راهکار برای رفع و به حداقل رساندن مشکلات گام بردارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-07-25 07:53

افزودن دیدگاه جدید