کد مطلب: 

282138

ارتقای شاخص عمق ساخت داخل از طریق ارتباط عمیق با شبکه نخبگانی

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: گروه انتخاب الکترونیک در شاخص عمق ساخت داخل، پیشرفت و ارتقای زیادی داشته است و از جوانان صاحب فکر و اندیشه و جوانان به روز کشور، متخصصانی را جذب کردیم و دانش و توانمندی گروه را ارتقا دادیم.
ارتقای شاخص عمق ساخت داخل از طریق ارتباط عمیق با شبکه نخبگانی

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، محمدحسین فهیمی در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ افزود: طی سال‌های اخیر با ایجاد مجموعه نوآوری و توسعه فناوری اسنواتک و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر و همچنین با رویکرد همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی، تلاش کردیم پلتفرم‌های داخلی خود را در گروه محصولات مختلف به دست کارشناسان و جوانان کشور، ایجاد کنیم و با توجه به تکنولوژی‌های روز دنیا ارتقایی در این بخش داشته باشیم.

وی ادامه داد: گروه انتخاب الکترونیک در شاخص عمق ساخت داخل، پیشرفت و ارتقای زیادی داشته است. بسیار افتخار می‌کنیم که از جوانان صاحب فکر و اندیشه و جوانان به روز کشور، متخصصانی را جذب کنیم و دانش و توانمندی گروه را ارتقا دهیم و همچنین با استارتاپ‌ها و حوزه دانشجویی و دانشگاهی، ارتباط عمیق‌تری از طریق نمایشگاه‌ها و رویدادهایی مانند الکامپ داشته باشیم.

حضور انتخاب الکترونیک در نمایشگاه‌ها با هدف توسعه پلتفرم‌ها و ارتقای بهره‌وری

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: انتخاب الکترونیک با هدف توسعه پلتفرم‌ها و ارتقای بهره‌وری حضور هدفمند خود در نمایشگاه‌های تخصصی را پررنگ‌تر می‌کند.

وی اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌ها و ارتباط با طیف مصرف‌کننده، استارتاپ‌ها و شرکت‌ها قطعا به رشد و بالندگی صنعت کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-06-28 11:05

افزودن دیدگاه جدید