کد مطلب: 

281853

نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان اعلام شد

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری، اعلام کرد: در ششمین دوره ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت، ۶۵ درصد از دفاتر رتبه یک، ۳۴/۵ درصد رتبه دو و ۰/۵ درصد رتبه سه را کسب کردند.
دفاتر پیشخوان

به گزارش سیتنا، شهرام حی شاد، با اشاره به انجام ارزیابی دفاتر در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ گفت: در این دوره ۸۹۵۷ دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور ارزیابی شده که ۵۷۷۰ دفتر رتبه یک، ۳۱۰۱ دفتر رتبه دو و ۴۴ دفتر رتبه سه را به دست آورده‌اند.

وی با اشاره اینکه تعداد دفاتر رتبه یک با افزایش پنج درصدی به ۶۵ درصد دفاتر رسیده است، افزود: توزیع عادلانه خدمات در دفاتر، ارتقای کیفیت ارایه خدمات، تشویق دفاتر به ارتقای جایگاه، ایجاد روحیه پویایی و رقابت برای ارایه خدمات با کیفیت بهتر به خدمات گیرندگان، دسته‌بندی ارایه خدمات دستگاه‌ها براساس رتبه‌بندی و نظر دستگاه خدمت گیرنده، ایجاد بستر ارتباطی الکترونیکی بین رگولاتوری و دفاتر پیشخوان دولت با توجه به گستره جغرافیایی حوزه فعالیت در سطح کشور از جمله اهداف ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان کرد.

حی شاد، درباره فرایند ارزیابی دفاتر اظهار کرد: ارزیابی دفاتر براساس شاخص‌های پیش‌بینی شده در مصوبه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، پس از خوداظهاری دفاتر در سامانه الکترونیکی ارزیابی و رتبه‌بندی، دریافت امتیاز انجمن استانی، بررسی و تایید امتیازها و مستندات ارایه شده در ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق نه‌گانه انجام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-06-21 14:59

افزودن دیدگاه جدید