کد مطلب: 

281657

بررسی ناهنجاری‌های پوستی با گوگل لنز و هوش مصنوعی!

گوگل با به‌روزرسانی‌ جدید خود، قابلیت عجیبی را برای بررسی ناهنجاری‌های پوستی معرفی کرده که با کمک هوش مصنوعی و نرم‌افزار گوگل لنز انجام می‌شود.
گوگل

به گزارش سیتنا، گوگل اخیرا با انتشار مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها، ویژگی‌های جدیدی از برنامه‌ریزی سفر تا خرید لباس و همچنین ارائه یک قابلیت عجیب و جالب برای بررسی ناهنجاری‌های پوستی معرفی کرده که با کمک هوش مصنوعی و نرم‌افزار گوگل لنز انجام می‌گیرد.

از طریق این قابلیت می‌توانید عکسی از مشکل پوستی خود را در گوگل لنز آپلود کرده و سپس موارد مشابه با وضعیت پوستی خود را دریافت کنید.

گوگل هم‌چنین با ارتقای گزینه‌های جستجوی خود، پیدا کردن اقلام مورد نظر در خریدهای آنلاین را ساده‌تر کرده است.

علاوه بر این، گوگل در حال انتشار چندین ویژگی جدید با محوریت سفر است. این شرکت با گسترش فناوری Immersive View، امکان این را فراهم کرده که در شهرهایی نظیر فلورانس، ونیز، دوبلین و آمستردام و ۵۰۰ مکان دیدنی دیگر در سراسر جهان به‌صورت مجازی سیاحت کنید.

نسخه دسکتاپ گوگل مپس نیز در حال دریافت به‌روزرسانی بخش «Recents» است تا برنامه‌ریزی سفر را بهبود بخشیده و بتوانید با ذخیره همه چیز در میان موارد برجسته خود، روی چندین برنامه سفر به‌طور هم‌زمان کار کنید.

در نهایت یک قابلیت مورد انتظار دیگر نیز وجود دارد که مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل بارد بوده و به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها را به درخواست‌های خود اضافه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-06-17 09:31

افزودن دیدگاه جدید