کد مطلب: 

279209

صاحبان آیفون پنج باید به فکر ارتقا گوشی خود باشند

دسترسی به بسیاری از برنامه‌های حیاتی از جمله سیری و اپ استور از ماه آینده از آیفون پنج یا نسخه‌های قدیمی‌تر متوقف می‌شود و دسترسی به خدمات تلفن برای همه افرادی که حداقل به «سیستم عامل اپل 12.0» به‌روزرسانی نکرده‌اند، ممنوع خواهد بود.
 آیفون

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، بر اساس تصمیم بحث برانگیز اپل مبنی بر عدم پشتیبانی نسخه‌های قدیمی این گوشی معروف، بسیاری از آیفون‌ها در ماه آینده از کار خواهند افتاد.

اپل خدمات آنلاین خود را برای دستگاه‌هایی که بر روی برخی نرم‌افزارهای قدیمی کار می‌کنند، متوقف خواهد کرد؛ این دستگاه‌ها شامل مدل‌های آیفون، آی پد، مک بوک، اپل واچ و اپل تی وی می‌شوند.

به معنای دیگر، دسترسی به بسیاری از برنامه‌های حیاتی از جمله سیری و اپ استور از ماه آینده از آیفون پنج یا نسخه‌های قدیمی‌تر متوقف می‌شوند و دسترسی به خدمات تلفن برای همه افرادی که حداقل به «سیستم عامل اپل 12.0» به‌روزرسانی نکرده‌اند، ممنوع خواهد بود.

حساب «Apple tipsterStellaFudge» در این مورد نیز نوشت: «از اوایل ماه مه، دسترسی به سرویس‌های اپل، به استثنای iCloud، در دستگاه‌های دارای iOS 11 متوقف می‌شود.»

گرچه بیشتر کاربران از گوشی‌های جدیدتر آیفون که طی چند سال اخیر عرضه شده‌اند، استفاده می‌کنند اما هنوز هم هستند معدود کسانی که همچنان از آیفون‌های قدیمی استفاده می‌کنند.

بدین ترتیب، صاحبان آیفون پنج باید به فکر ارتقا گوشی خود با مدل‌های جدیدتر باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-04-09 16:12

افزودن دیدگاه جدید