کد مطلب: 

279053

تغییر لوگوی توییتر یک شوخی احمقانه‌ است

پس از آنکه ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر در اقدامی کم‌سابقه، لوگوی شبکه‌ اجتماعی توییتر را به لوگوی ارز دیجیتال دوج‌کوین تغییر داد، بسیاری از افراد این تغییر لوگوی توییتر را یک شوخی احمقانه‌ دانستند، لذا انتظار می ‌رود این تغییر لوگوی توییتر موقتی باشد و این امکان وجود دارد که توییتر به زودی نسخه اصلی لوگوی خود را بازگرداند.
تغییر لوگوی توییتر یک شوخی احمقانه‌ است

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک از زمان خرید توییتر اقدامات غیرمنتظره‌ زیادی انجام داده است؛ اما قطعاً هیچ‌کس فکر نمی‌کرد لوگو نمادین این شبکه‌ اجتماعی با دوج کوین جایگزین شود.

ماسک با انتشار کاریکاتور زیر، به نوعی لوگوی دوج‌کوین را لوگوی آینده توییتر دانسته است.

تغییر لوگوی توییتر یک شوخی احمقانه‌ است

توییتر در روز دوشنبه ۱۴ اسفند با جایگزین کردن نماد پرنده آبی معمول خود با تصویری از شگ کارتونی شیبا اینو کاربران را شگفت‌زده کرد.

به دنبال تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین توسط ایلان ماسک، قیمت این میم کوین در چند دقیقه افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. این موضوع باعث افزایش عجیب قیمت دوج‌کوین در بازار ارزهای دیجیتال شده است. این تغییر به ظاهر بی‌اهمیت باعث شد که ارزش ارز دیجیتالی دوج‌کوین بلافاصله تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث تغییر لوگوی توییتر شده است، اما این حرکت جنجالی فقط چند روز پس از طرح اتهام علیه ایلان ماسک به دلیل اجرای یک "طرح هرمی" برای افزایش ارزش ارز دیجیتال صورت گرفته است.

تصویر این سگ که نماد ارز دیجیتال دوج‌ کوین است از دوشنبه بعد از ظهر به جای پرنده آبی مشهور توییتر ظاهر شده است. ایلان ماسک مالک توییتر یکی از حامیان اصلی ارز دیجیتال «Dogecoin» است.

ایلان ماسک پیش‌تر بارها از دوج کوین حمایت کرده و باعث افزایش قیمت این رمزارز شده است. ماسک قبل از خرید توییتر روی تبدیل‌کردن این شبکه‌ اجتماعی به سرویسی مالی تأکید ویژه‌ای داشت و به‌نظر می‌رسد که اولین اقدامات ماسک رسماً شروع شده است.

 بسیاری از افراد تغییر لوگوی توییتر را یک شوخی احمقانه‌ می ‌دانند. انتظار می ‌رود لوگوی جدید توییتر موقتی باشد. این امکان وجود دارد که توییتر بتواند به زودی نسخه اصلی لوگوی خود را بازگرداند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.8 (5 رای)
سیتنا 1
2023-04-05 00:28

افزودن دیدگاه جدید