کد مطلب: 

279044

لزوم همگام شدن با سیاست‌گذاری در حوزه ارتباطات برای رشد اقتصادی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: همگام شدن با سیاست‌گذاری در حوزه ارتباطات برای رشد اقتصادی ضروری است و ایجاد نگاه تحولی به مخابرات با هدف رشد تولید صنعت آی سی تی اجتناب ناپذیر است.
مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی در دیدار نوروزی با همکاران و مدیران شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه از تمام همکاران، کارکنان و مدیران در تمام نقاط کشور به خاطر یک سال کار و فعالیت مجدانه تشکر می‌کنیم، افزود: امید داریم در سال جدید شرکت مخابرات علاوه بر فعالیت های اجرایی خود نقش مهمی در راهبرد و شعارسال مبنی بر افزایش تولید در جهت گیری های کلان داشته باشیم.

وی در این دیدار افزود: امسال تحولات زیربنایی شرکت مخابرات ایران کاملا تاثیرات خود را نشان خواهد داد و این حاصل تلاش تمام مجموعه اعم از هیات مدیره، معاونین و مدیران و تک تک کارکنان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت موضوع تولید و اقتصاد از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: رشد تولید به خودی خود به مهارتورم و شکوفایی اقتصاد و بالارفتن ارزش پول ملی کشور می انجامد.

مهندس سلطانی گفت: این شرکت، تولیدکننده خدمات گسترده در سراسر کشور است که پیش نیاز آن تولید تجهیزات و دستگاه های مخابراتی است.

وی افزود: نگاه سیاستگذاران باید به این سمت حرکت کند که حمایت های مصرح در اصل ۴۴ را از شرکت های خصوصی انجام دهد.

مهندس سلطانی، مدیریت جهادی را یکی از الزامات تحول عنوان کرد و گفت: این مدیریت جهادی باید توسعه یابد، کاهش هزینه ها و صرفه جویی هم یکی از مهم ترین الزامات تحول درونی در شرکت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-04-04 15:56

افزودن دیدگاه جدید