کد مطلب: 

276506

بومی‌سازی و توسعه فناوری جدید؛ ماموریت مهم معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماموریت اصلی معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات توسعه فناوری‌های جدید و بومی سازی با تمرکز بر چندین حوزه است که تولید گوشی‌های همراه، سیستم عامل و اکوسیستم همراه برخی از این حوزه‌ها هستند.
 عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در شورای معاونین وزارت ارتباطات و در مراسم تودیع و معارفه معاون فناوری و نوآوری پیشین و جدید خود با اشاره به اینکه مسوولیت ها برای خدمت به مردم است، گفت: اگر از این فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم برنده هستیم و اگر غیر از این باشد خسارت عظیمی است.

وی خطاب به معاونان و مدیران خود تاکید کرد: این فرصت ها را باید غنیمت بدانید چرا که زمان به سرعت می گذرد و ما به نیمه این دولت نزدیک می شویم.

زارع پور با اشاره به حوزه ماموریت معاونت فناوری و نوآوری، تصریح کرد: ماموریت اصلی این معاونت توسعه فناوری جدید با تمرکز بر چندین حوزه که تولید گوشی های همراه، سیستم عامل و اکوسیستم همراه برخی از این حوزه ها هستند.

وی بحث بومی سازی و توسعه فناوری های جدید را از ماموریت های مهم این حوزه عنوان کرد و افزود: هوشمندسازی و اقتصاد دیجیتال در مجموعه وزارت ارتباطات نیز حوزه مسولیت این معاونت است.

وزیر ارتباطات اشتغال فناوری پایه را یکی دیگر از موضوعات مربوط به این حوزه عنوان کرد و گفت: منابعی که به این منظور در اختیار این بخش است باید به صورت هدفمند هزینه شود تا بتوانیم با تمرکز بر یک یا دو موضوع آنها را به سرانجام برسانیم.

وی معاون جدید فناوری و نوآوری را جوانی خوشفکر و توانمند با کارنامه ای موفق معرفی کرد.

بر اساس همین گزارش، در پایان این مراسم وزیر ارتباطات حکم انتصاب میثم عابدی را به عنوان معاون فناوری و نوآوری به وی ابلاغ کرد و با اهدای لوحی از تلاش های سید محمد امین آقا میری معاون سابق این بخش نیز تقدیر کرد.

چندی پیش با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمدامین آقامیری به عنوان رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-01-19 11:19

افزودن دیدگاه جدید