کد مطلب: 

269513

بازدید معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از برخی واحدهای شرکت داده ورزی سداد

معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از واحدهای NOC ، SOC و مانیتورینگ سرویس شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.
شرکت داده ورزی سداد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از واحدهای NOC ، SOC و مانیتورینگ سرویس شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.

در این بازدید که روز جمعه 20 خرداد ماه صورت پذیرفت، دکترعلیرضا ماهیار به همراه مدیریت عامل شرکت داده ورزی سداد و روسای اداره شبکه و زیر ساخت از واحدهای NOC، SOC و مانیتورینگ سرویس، بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان فعالیت­ های همکاران قرار گرفتند.

در این بازدید معاون عملیات، مدیران و کارشناسان واحدهای مذکور که بنا بر رسالت سازمانی خود به صورت 24 * 7 حضور دارند، گزارشی از اقدامات خود جهت اطمینان از عملکرد زیرساخت­ ها و سرویس­ های شرکت سداد در شرایط بحرانی و حملات سایبری ارائه دادند و خاطر نشان کردند که همکاران عملیات و امنیت سداد به صورت شبانه روزی عملکرد تمامی زیرساخت ­ها را رصد نموده و آماده ی مقابله با هر نوع حملات سایبری می­ باشند.

شرکت داده ورزی سداد

در ادامه معاونت فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ضمن قدردانی از احساس مسئولیت و هوشیاری مدیریت عامل و کارکنان وفادار و ارزشمند سداد در جهت کنترل و تقویت واحدهای عملیاتی و پشتیبانی به صورت شبانه روزی، این شرکت را به عنوان کلیدی ترین بازوی اجرایی بانک ملی ایران نام بردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-13 16:12

افزودن دیدگاه جدید