کد مطلب: 

268901

واگذاری ۱۰۰ هزار پورت ADSL به صورت بیت استریم توسط شرکت مخابرات

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: هفته آینده واگذاری ۱۰۰ هزار پورت ADSL که به صورت بیت استریم پیش بینی شده است را به تمامی مناطق ابلاغ می کنیم.
زارعیان

به گزارش سیتنا، در نشست هم اندیشی یک روزه ای که در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران استانهای سراسر کشوربرگزار شد دکتر زارعیان و معاون تجاری شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه یکی از برنامه های جدی ما در سال جاری واگذاری ADSL به صورت بیت استریم است افزود: برای مناطقی که عملکرد خوبی در زمینه این واگذاری ها داشته باشند طرح تشویقی در نظر گرفته شده است . امیدواریم که این 100 هزار پورت زودتراز موعد مقرر به نتیجه برسد و ما بتوانیم تعداد پورت های واگذاری را بالا ببریم.

او با بیان اینکه مصوبه بیت استریم از سال 1396 تصویب شد و به دلایل مختلف از جمله مشکلاتی در در قرارداد و در خود مصوبه موجب طولانی شدن اجرا آن شد گفت : در بحث واگذاری به صورت بیت استریم هم شرکت های FCP وهم شرکت های Servco فعال که در گذشته عملکرد خوبی داشته اند را مد نظر قرار دادیم . و تا کنون برای تحقق این امر با 8 شرکت FCP قرارداد امضا شد . همچنین برای مشارکت دیگر شرکت های Servco فراخوان همکاری داده شد.

معاون تجاری ومشتریان شرکت مخابرات ایران افزود : برنامه سال جاری مخابرات علاوه بر واگذاری 500 هزارپورت ADSL که 100 هزار پورت آن در هفته آینده ابلاغ می شود، در بحث ارایه سرویس مبتنی بر همکاری مشترک نیز با تمامی شرکت های فعال در حوزه IT همکاری و هماهنگی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-05-19 11:27

افزودن دیدگاه جدید