کد مطلب: 

263317

آبروریزی بین المللی برای فوتبال ایران با این استوری

استوری اعتراض آمیز بازیکنان تیم ملی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت.
آبروریزی بین المللی برای فوتبال ایران با این استوری

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، تیم ملی موفق شد یک پیروزی سخت اما شیرین را مقابل لبنان بدست بیاورد و صدرنشین گروهش باقی بماند.

بلافاصله بعد از پایان بازی و درحالیکه بازیکنان در حال رفتن به هتل محل اقامتشان بودند؛ پستی هماهنگ در صفحه شخصی شان منتشر کردند که حواشی زیادی به وجود آورد. بازیکنان تیم ملی کشورمان در اقدامی هماهنگ شده دقایقی پس از اتمام بازی ایران و لبنان با انتشار متنی اعتراض خود را نسبت به شرایط بد تیم ملی نشان دادند.

ملی پوشان نوشتند: ما بازیکنان تیم ملی با همه توان و غیرت ایرانی و با حمایت شما مردم شریف ایران در دور رفت بدون شکست صدرنشین شدیم. لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی روبرو است که به هیچ وجه در شان نام کشورمان نیست. در تدارکات و پشتیبانی، در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم.

یکسال است لباسهای کهنه را می‌پوشیم و هر بار پس از شستشو دوباره باید بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولین فدراسیون صورت نگرفت.

بازیکنان تیم ملی برخلاف وعده‌ها و با گذشت چندین ماه، هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌اند. از صعود در بحرین به بعد، دیگر خبری از مسئولین ورزش کشور نبوده. پیروزیهای ما برایشان عادی شده و به جای اینکه بیشتر حمایت کنند، به طور کلی فراموشمان کرده‌اند. این وضعیت اصلا مناسب تیمی نیست که در صدر رنکینگ آسیاست و مهیای حضور در جام جهانی می‌شود.

بعد از انتشار این پست‌های اعتراض آمیز، رسانه‌های مختلف خارجی و به خصوص رسانه‌های عربی آن را پوشش دادند و نوشتند بازیکنان تیم ملی ایران با لباس‌های کهنه بازی می‌کنند و از شرایط خود اصلا راضی نیستند.

به نظر می‌رسد این اعتراض هماهنگ بیشتر به یک آبروریزی بین المللی برای فوتبال ملی تبدیل شده و اصلا صورت خوشی نداشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-11-12 19:49

افزودن دیدگاه جدید