کد مطلب: 

261922

جادوگر بد ذات عکس های برهنه زن بوشهری را پخش کرد

جادوگر پلید در بوشهر آبروی زنان را می برد.
جادوگر بد ذات عکس های برهنه زن بوشهری را پخش کرد

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری شخصی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، با شگرد رمالی و فالگیری و جادوگری با دادن وعده‌های دروغین، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی از طرف فردی که در سایت دیوار خود را فالگیر و دعانویس معرفی کرده بود، پرونده اولیه تشکیل و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان سایبری پلیس فتا قرار گرفت.

آبروی زن بوشهری در شهر رفت

وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص گردید که متهم  با درج و انتشار آگهی رمالی و فالگیری در سایت دیوار، به‌محض ارتباط متقاضیان با وی که اکثراً هم خانم بودند، ادامه ارتباط را به واتسآپ هدایت کرده و با سوء استفاده از سادگی قربانیان و دادن وعده‌های دروغین و امید واهی، مبالغ هنگفتی از آنها کلاهبرداری می‌نموده است.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد: در تعدادی از موارد نیز با فریب قربانیان، تصاویر و حتی فیلم‌هایی از حریم خصوصی این افراد اخذ و سپس با تهدید آنها به انتشار این تصاویر در فضای مجازی یا ارسال به اعضای خانواده آنها، مبالغ بیشتری اخاذی می‌کرد.

قاسمی افزود: با تلاش و اقدام ویژه کارشناسان سایبری پلیس فتا و پس از هماهنگی با مقام قضایی،متهم به هویت معلوم در مخفیگاه خود در یکی از شهرستانهای شمالی استان دستگیر که از محل اختفاء وی ۱۱ دستگاه تلفن همراه و ۱۶ قطعه سیم کارت و تعداد زیادی مهره و سنگ‌های گوناگون و اوراق مخصوص رمالی کشف که متهم با مشاهده دلایل و مستندات گردآوری شده به جرایم ارتکابی معترف گردید.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا این لحظه تعداد ۳۵ نفر از قربانیان جرایم ارتکابی این مجرم حرفه‌ای در سطح کشور شناسایی و برآورد شده که وی از این طریق بیش از ۳ میلیارد ریال، درآمد نامشروع و غیرقانونی داشته که به‌علت حجم جرایم ارتکابی و تجهیزات توقیفی از مجرم، اقدامات در جهت مشخص شدن میزان وجوه مجرمانه دریافتی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: فریب تبلیغات و وعده‌های دروغین این افراد را نخورده و از ارائه اطلاعات خصوصی خود خودداری کنند تا گرفتار تبعات بعضاً جبران‌ناپذیر آن نشوند.

رئیس پلیس فتا استان در خاتمه تأکید کرد: برابر قانون، افرادی که تحت عنوان رمالی و فالگیری اقدام به فریب هموطنان در فضای مجازی می‌کنند و مبالغی را دریافت کرده و به‌نحوی خرافه‌پرستی را رواج می‌دهند بعنوان کلاهبردار مورد تعقیب پلیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (9 رای)
سیتنا 4
2021-10-03 23:05

افزودن دیدگاه جدید